![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei ihan taida olla ja pitäis vielä sopia tuulilasikin korjauksen jälkeen paikalleen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään meni hermot ja karkas mopo käsistä..
Ollilta tulee toinen parempikuntoinen kori hiluksiin niin ei tarvi alkaa koko tuulilasin karmia rakentamaan. ![]() Purkuhommiin siis Ei se nyt ihan suoraan mennyt kun maaten auton alla leikkeli. Onneks ei ole merkitystä ![]() Kaaret odottelee uutta koppaa ![]() ![]() Pientä paikkausta vaatis |
|
|
||||
|
||||
|
on se tosiaan hiukan jo päässy pehmenee
ja noin uusi toyota nyt jo ihan pilalla mitään ei kestä.
|
||||
|
||||
|
Älä muuta sano
Tuulilasin yläreuna on kokomatkan yhtä pehmee
|
|
|
||||
|
||||
|
A-pilarit on sellaset että varmaan lähtee potkasemalla irti
|
|
|
|||
|
|||
|
Ihailtavaa on kyllä sulla tuo tahti tehdä asioita! Eikä taideta missää lämpösessä tallissa touhuta?
Miten tuo ratti näyttää melko lähelle tulevan kuskia? itse oon 186cm ja tuntuu et omassa se sohvamallin jakkara ei mene tarpeeksi taakse = ratti liian lähellä.Saispa omaan ln46 jostain vähä puhtia tekemiseen.. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onhan toi ratti pikkasen liian lähellä kun on 90mm syvä, sais olla se matalempi 60mm vai mikä se oli. Joo kyllä mullakin penkki on takaseinässä kiinni ja sellanen 180cm oon ite mut on lyhkäset kädet niin on aina ratti liian kaukana kun penkki ois hyvin Toivotaan että nyt itellä riittäis inspiraatio kun se tahtoo aina lopahtaa jos ei välillä pääse ajelemaan..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan hiluxi | jmtr83 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2012 20:41 |
| hiluxi | Ville90 | Maasturiprojektit | 27 | 05.10.2012 00:18 |