Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2015, 00:15
scuikka:n Avatar
scuikka scuikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.14
Sijainti: Iitti
Viestit: 35
Perusasetus

Ei kellän sattuis olemaan ylimääräisenä ehjää suikan etulasii/tuulilasii

__________________
-Ei se nyt siit sit mennykkään -KYM #9
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.05.2015, 10:05
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja scuikka Näytä viesti
Ei kellän sattuis olemaan ylimääräisenä ehjää suikan etulasii/tuulilasii
löytyy se mitä sulle tarjosinkin jo
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.05.2015, 13:55
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Tää tilaisuus meni vähän ohi. Tänään oli remonttipävä. Volvo kaipasi hiukan huomiota, kun ens Tiistaina vika ajopäivä

Scuikka bongattu aamulla kympin nurkilla Iitin tiltun pihassa konepelti pystyssä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.05.2015, 14:15
scuikka:n Avatar
scuikka scuikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.14
Sijainti: Iitti
Viestit: 35
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaba Näytä viesti
Tää tilaisuus meni vähän ohi. Tänään oli remonttipävä. Volvo kaipasi hiukan huomiota, kun ens Tiistaina vika ajopäivä

Scuikka bongattu aamulla kympin nurkilla Iitin tiltun pihassa konepelti pystyssä
En tunnusta että olisin ollu edes sielä päinkään
__________________
-Ei se nyt siit sit mennykkään -KYM #9
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.05.2015, 16:03
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja scuikka Näytä viesti
En tunnusta että olisin ollu edes sielä päinkään
No hitto, taisin nähdä väärin Kausalassa siis liikkuu toinen samanlainen sukisuki
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.05.2015, 17:55
scuikka:n Avatar
scuikka scuikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.14
Sijainti: Iitti
Viestit: 35
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaba Näytä viesti
No hitto, taisin nähdä väärin Kausalassa siis liikkuu toinen samanlainen sukisuki
Olihan se noloa että joutui suikka jojotan hinaamaksi
( kiitos hodarirok)
__________________
-Ei se nyt siit sit mennykkään -KYM #9
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.05.2015, 19:26
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja scuikka Näytä viesti
Olihan se noloa että joutui suikka jojotan hinaamaksi
( kiitos hodarirok)
No jumalaare Parempi vaihtoehto toi Läjä oli. Olis Fatimat sulanu Sääskjärventien kurveissa alle, jos ois tolla Volvolla hinattu Suitza kotio
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.05.2015, 14:13
scuikka:n Avatar
scuikka scuikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.14
Sijainti: Iitti
Viestit: 35
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simmerman Näytä viesti
löytyy se mitä sulle tarjosinkin jo
Juu kyllä muistin että joku tarjos muen saanut päähän kuka
juu olis tarvis tatoo olla tuo näkyväisyys hieman heikko saati mitä katsastusmies tuumaisi jos ei vaihtais
__________________
-Ei se nyt siit sit mennykkään -KYM #9
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).