![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jos ylävesiletku on pinkeä ja kuplii paisarissa, niin todennäköisesti kannen tiiviste tai kansi. Mulla teki Naperossa aikanaan samaa, aika kauan kesti ennekuin viimein meni sitten vedet ölppien sekaan...pahvi oli mennyt, mutta usein noissa menee myös kansi, eli kannattaa koeponnistuttaa ennen kuin laittaa takas. Halkeamat aika usein siinä venttiilien välissä, näkyy ihan silmällä...
|
|||
|
|||
![]()
Olen kerran paininut samanlaisen vian kanssa ei tullut lämpöä sisälle eikä lämmennyt alavesiletku ja teki painetta jäähdyttimeen sekä kupli poistin termostaatin kokonaan vika vaai jatku.Koneeseen olin vaihtanu vesipumpun vuotta aiemmin jakopään vaihdon yhteydessä silti vika meni vesipumppuun kun pumppu avattiin siellä oli siipi irrallaan katkennu akselin juuresta eikä ole ainut pumppu kun on akseli katkennut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli saman firman tuotteella samankaltaisia oireita. Kansipahvihan siitä oli menny.
Alko niin että välillä ei tullu lämmintä kabiiniin, sitten rupes lämmöt seilaamaan ja paisarissa rupes myös haisemaan bensalle. Lopulta rupes käynnistymään röpöttäen kun jäähdytysnestettä pääs pyttyynpäin auton seisoessa. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se niin vain taitaa olla, että ainakin kansipahvi otti kipeää tuosta lumessa möyrimisestä...
Taisi tulla kilometrit täyteen... eli ruvetaanpa purkamaan, niin siitä se selviää.
|
||||
|
||||
![]()
Tuo "kova letku" on aika huono määritelmä.
Moni tulkitsee sen jo kovaksi korkin tekemällä paineella ja osa ei.
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä mulla viimeisin volvo keitti sen takia kun paisarin korkki hajos, ja termari oli jo huono. Uudet laitoin niin tuli kuntoon.
Jos se on keittänyt niin silloin sinne järjestelmään on myös päässyt ilmaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Veikaanpa tukosta jäähdytys järjestelmässä.. Kokeile nyt ensiksi ilman termaria vaikka kunhan saat nesteet todistetusti kiertämään ja uudella paisarin korkilla..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sprinter, crafter vai joku muu?? | hitoy | Chit-Chat | 7 | 27.06.2013 17:15 |
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2010 12:27 |
Ostettu Turvatankki tai joku muu tankki | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.05.2009 21:39 |
Kierre,ilma vai joku muu jousi | rikuBJ | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.03.2008 14:09 |
trooperiin joku muu kone? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.12.2004 20:16 |