![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tämmöstä ja tänään vapun kunniaksi vähän muottitöitä
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Asiakas oli päättänyt säästää ja vaihtaa renkaat itse.
Torstaina oli työkaverin viimeinen työpäivä siinä firmassa. Juhlan kunniaksi saatiin kakku. Viimeksi muokannut khager : 01.05.2015 12:50 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Höh....
^-Mitä oliko se nostanut tunkilla lattian kuperaksi...?
![]() Ps. Toi kakku on ihan perseestä! ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ei nyt kuvaa mut..
Yhden merkin parissa päivät pitkät ja jotta ei menis liian helpoksi niin semmoisilla lyhenteillä kuin ISID, ICOM, ISTA ja ISTA/P tutkitaan mitä ne peltilehmät on saanu taas solmuun.
__________________
Käyttöauto GMC Jimmy 6,2d '82 Maastoauto Unimog U1000 '78 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ps. Toi kakku on ihan perseestä!
![]() Minä kyllä sanoisin jotta eioo perseestä vaan näyttäis olevan mäen toiselta puolelta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tänään muiden "pitää olla heti jo eilen valmista"-hommien lisäksi vähän testerillä ajoa.
Valitsin tällä kertaa oikein ja testi meni läpi, wanha mies sai vaivoikseen toisen koneen ja siinä systeemit vuoti kuin se kuuluisa seula. Siitä se riemu aina repeää kun ruvetaan ettimään mikä vuotaa ja mistä. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vaihteeks "pienemmällä" liikenteessä,max. 1100bar ja 135l/min vettä pihalle. Se nousee kohta pensiinin hinta ku pitää seisokki kulut kuolettaa... Ja niin tosiaan, Porvoo,Kilpilahti ja Neste Oil, suurseisakki 2015 Turn around.
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa muutama kuva omista hommista n. kolmen viikon ajalta, eli kaikeinlaisia hommia tulee tehtyä. MM. murskan rumpua, hydeputkien hitsausta tigillä, ruuvia, pojat sovittaa mut larvantoon karjarautaa
![]() Viimeksi muokannut Turbo Isuzu : 06.05.2015 22:24 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mites tuota isointa maassa (vain osin näkyvää) muottia nostetaan? Puomin avulla?
Edit. Ei kun näähän onkin pienempää mallia, niin eihän tuo niin iso ollutkaan. Viimeksi muokannut vmt : 01.05.2015 18:33 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pommarin sisäpuolelta otettiin kokonaisena, ei ne taipunu juuri yhtään olihan niillä jäykkäreitä jokunen ![]() enkä ite oo koskaan käyttäny puomia muottihommis vaikka joskus ihan hel...moisa paloja on nosteltu ![]() ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Harvoinhan puomia tarviikaan, mutta kun alkaa yli 30 m2 olemaan nostettavan muotin koko, niin ei kaksi nostotarrainta enää riitä kapasiteetiltaan. Vaikka kestäähän ne tietty enemmänkin kuin sen sallitun tonnin kappale...
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
paitsi mä ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Mites jos sattuu iskee armoton paskahätä tuolla ylhäällä?
Hyvässä lykyssä semmonen varpusparvihätä niin päästäkkö luukusta varpuset lentoon? ![]()
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix FJDC member. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja kyllä mä oon jo niin vanha et pystyn yhen paskan pitämään pari tuntia suolessa ![]() ![]() Jos tulee pikku hätä huudan alas et ropisee ![]() ![]() ![]() T Rohmo ps. kyl mää yleensä pidän normi kahvitauot alhaalla pps.eihän toi torni oo kuin 40 metrii kyllä sen ny jaksaa kiivetä monta kertaa päiväs ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#16
|
|||
|
|||
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() ![]() Välisä noustaan montusta katolle, 9 kerrosta alla ja tyventä ei ookkaan sit koskaan ![]() ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ruuvikulettimen huoltoa.. Ruuvi oli sen verta pitkä että tuli parokki seinään reikä kun ei meinannut mahtua kääntymään.. Tarkotus laakeroida ruuvi ja kiertää n:20mm korrottava ja +10-15mm leveetä hitsisaumaa ruuvin kierteen ympärille.. ![]() Ruuvilla pituutta n:6m ja halkasijaa pyöreet 0.5m 2miehen homma ja telineiden tekemisessä/muuttamisessa meni suurinosa ajasta, itse irrotus oli nätti, lukuunottamatta ettei taljalle ollut suunniteltu yhtään kiinnityspistettä.. ![]() Eli hitsattavaa löytyy, kierteen vaihto ei tule kysymykseen, vaan tarvii näyttää kolvia pari päivää.. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |