Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.04.2015, 16:21
ilex ilex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.14
Sijainti: Seinäjoki, Suomi
Viestit: 44
Perusasetus

seisonta jarru


Jo tässä ennemminkin tuskaillun ln170 seisontajarru ongelmista...no hyvän neuvon täältä sain joka toimi...mutta kyl vittu ihmettelee kun eka näyttö kässärillä hylky lukemilla oikea 2,0 kN ja vasen 0 kN eli ero yli sallitun ja antoivat ymmärtää et oikea on o.k . Mutta uusinta hylky lukemilla 2,5 kN 2,5 kN eli tasan,mutta nyt syynä et liian pieni jarrutus teho painoon nähden...mitä vittua tuohon nyt sitten sanoista,hiihtääkkö ne pyörät pitäisi parkkijarrus...joskus aikoinaan oli yhdessä Koslas moiset niin käskivät löysätä ne.Tuossa vielä tsekkasin tuomioasiakirjan niin siinä lukee että" Seisontajarru,jarruvoima alle 16% koknaismassasta"


Viimeksi muokannut ilex : 30.04.2015 16:48
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.04.2015, 16:27
jamba:n Avatar
jamba jamba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.10.05
Sijainti: Ruhtinansalmi
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilex Näytä viesti
Jo tässä ennemminkin tuskaillun ln170 seisontajarru ongelmista...no hyvän neuvon täältä sain joka toimi...mutta kyl vittu ihmettelee kun eka näyttö kässärillä hylky lukemilla oikea 2,0 kN ja vasen 0 kN eli ero yli sallitun ja antoivat ymmärtää et oikea on o.k . Mutta uusinta hylky lukemilla 2,5 kN 2,5 kN eli tasan,mutta nyt syynä et liian pieni jarrutus teho painoon nähden...mitä vittua tuohon nyt sitten sanoista,hiihtääkkö ne pyörät pitäisi parkkijarrus...joskus aikoinaan oli yhdessä Koslas moiset niin käskivät löysätä ne
Outoa... Tänään leimattu :
1 akseli 2,7 kN ja 2,6kN ero 4% sallittu 30%
2 akseli 1,3 kN ja 1,6kN ero 19% sallittu 30%
seisontajarru 1,2 ja 1,6 ero 25% sallittu 70%
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.04.2015, 18:41
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilex Näytä viesti
Mutta uusinta hylky lukemilla 2,5 kN 2,5 kN eli tasan,mutta nyt syynä et liian pieni jarrutus teho painoon nähden...mitä vittua16% koknaismassasta"
Mikä ihmeen juttu toi muka on?

Eihän sieltä käyttöjarrultakaan tule yli 3kN mitenkään päin, varsinkaan taka-akselilta.

Ei ainakaa mun vehkeissä oo ikinä tullu käsijarrulla, hyvä jos yleensä nykästää ees pohjaan asti.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.04.2015, 19:02
ilex ilex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.14
Sijainti: Seinäjoki, Suomi
Viestit: 44
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Mikä ihmeen juttu toi muka on?

Eihän sieltä käyttöjarrultakaan tule yli 3kN mitenkään päin, varsinkaan taka-akselilta.

Ei ainakaa mun vehkeissä oo ikinä tullu käsijarrulla, hyvä jos yleensä nykästää ees pohjaan asti.
Niinpä....simppailevatko ne mulle...stana
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2015, 22:16
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Kyllä mullakin hylky tuli samalla perusteella. Eli teho alle 16% kokonaismassasta.
Uusintayrityksellä sitte meni läpi, vaikka ei renkaat silloinkaan menny lukkoon ees lumella.

Toki tuolla jeepin kokonaismassalla riittää pienempi teho, kun hiluksilla..
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.05.2015, 10:55
ilex ilex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.14
Sijainti: Seinäjoki, Suomi
Viestit: 44
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Kyllä mullakin hylky tuli samalla perusteella. Eli teho alle 16% kokonaismassasta.
Uusintayrityksellä sitte meni läpi, vaikka ei renkaat silloinkaan menny lukkoon ees lumella.

Toki tuolla jeepin kokonaismassalla riittää pienempi teho, kun hiluksilla..
Tuli pirut mieleen,konttorin tarrat kylkeen,konttiin ja isiksen joukoille,kyl tuo ny parit kk kantaa,oli pysäköinti jarruja tai ei..... hyvää mainosta maailmalle

Viimeksi muokannut ilex : 01.05.2015 10:58
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 21:12 (GMT +2).