![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
seisonta jarruJo tässä ennemminkin tuskaillun ln170 seisontajarru ongelmista...no hyvän neuvon täältä sain joka toimi...mutta kyl vittu ihmettelee kun eka näyttö kässärillä hylky lukemilla oikea 2,0 kN ja vasen 0 kN eli ero yli sallitun ja antoivat ymmärtää et oikea on o.k . Mutta uusinta hylky lukemilla 2,5 kN 2,5 kN eli tasan,mutta nyt syynä et liian pieni jarrutus teho painoon nähden...mitä vittua tuohon nyt sitten sanoista,hiihtääkkö ne pyörät pitäisi parkkijarrus...joskus aikoinaan oli yhdessä Koslas moiset niin käskivät löysätä ne.Tuossa vielä tsekkasin tuomioasiakirjan niin siinä lukee että" Seisontajarru,jarruvoima alle 16% koknaismassasta"
Viimeksi muokannut ilex : 30.04.2015 16:48 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
1 akseli 2,7 kN ja 2,6kN ero 4% sallittu 30% 2 akseli 1,3 kN ja 1,6kN ero 19% sallittu 30% seisontajarru 1,2 ja 1,6 ero 25% sallittu 70% |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Eihän sieltä käyttöjarrultakaan tule yli 3kN mitenkään päin, varsinkaan taka-akselilta. ![]() Ei ainakaa mun vehkeissä oo ikinä tullu käsijarrulla, hyvä jos yleensä nykästää ees pohjaan asti.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Niinpä....simppailevatko ne mulle...stana
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyllä mullakin hylky tuli samalla perusteella. Eli teho alle 16% kokonaismassasta.
Uusintayrityksellä sitte meni läpi, vaikka ei renkaat silloinkaan menny lukkoon ees lumella. Toki tuolla jeepin kokonaismassalla riittää pienempi teho, kun hiluksilla..
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut ilex : 01.05.2015 10:58 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |