![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kuumailmapuhaltimella! (Ei millään eukon hiustenkuivaajalla) Toiminut omassa käytössä jo meleko moneen muovipuskuriin, eikä tarvi mitään mömmöjä käyttää….mm. 90-luvun ooppeleiden puskuriin aivan lyömätön. Eli varovasti/hitaasti alat lämmittämään, ja huomaat miten muovi palautuu alkuperäiseen väriinsä, mutta liika on liikaa tässäkin lajissa ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
....vahajäämiä minäkin olen tuolla metodilla poistellut, kun harmaa muovi mennyt ikävän valkoiseksi vaharätin käydessä vähän liian kaukana peltipinnasta
![]() En nyt suostu suoraan mestattavaksi, jos ei nyt sitten jollain toimikkaan, mutta eipä tällä tyylillä ainakaan korkealta putoa jos sattuu sen kuumailmapuhaltimen omistamaan! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Siis jos aiheuttaa ahdistusta, niin suosittelen olemaan kokeilematta ![]() https://m.youtube.com/watch?v=N61pWywXKGU Viimeksi muokannut piippu : 30.04.2015 10:33 |
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon huitassu Bilteman Black Waxia sieneen ja sutinut sillä mustat muoviosat jos ja kun on vahatessa mennyt yli. Tulee mukavemman näköiset niistäkin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuo mainittu Autoglym on yksi niistä aineista jotka on puhdistavia. Nämä ei ole värjättyjä aineita (no aavistuksen vihertävää muistaakseni mutta silti) muovin oma väri korostuu, mutta samalla huomaa kuinka paljon vahausrättiin irtoaa likaa. Viimeksi muokannut macro : 30.04.2015 14:03 |