Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2015, 12:04
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

siistii lisää reittiä

__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.05.2015, 15:16
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Mukavata oli taas, eikä autokaan hajonnu, mitä nyt antenni hävis jonnehi metsänsiimekseen

Muutamat kuvat ja videoo joskus ku saahan sitä intterwebbiin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_2889[1].jpg‎
Views:	172
Size:	161,4 Kt
ID:	59689   Click image for larger version

Name:	IMG_2891[1].jpg‎
Views:	176
Size:	150,5 Kt
ID:	59690   Click image for larger version

Name:	IMG_2893[1].jpg‎
Views:	165
Size:	161,2 Kt
ID:	59691   Click image for larger version

Name:	IMG_2902[1].jpg‎
Views:	165
Size:	207,1 Kt
ID:	59692   Click image for larger version

Name:	IMG_2904[1].jpg‎
Views:	180
Size:	188,8 Kt
ID:	59693  

Click image for larger version

Name:	IMG_2908[1].jpg‎
Views:	144
Size:	186,1 Kt
ID:	59694   Click image for larger version

Name:	IMG_2915[1].jpg‎
Views:	162
Size:	164,4 Kt
ID:	59695   Click image for larger version

Name:	IMG_2919[1].jpg‎
Views:	175
Size:	164,7 Kt
ID:	59696   Click image for larger version

Name:	IMG_2926[1].jpg‎
Views:	165
Size:	207,2 Kt
ID:	59697   Click image for larger version

Name:	IMG_2943[1].jpg‎
Views:	158
Size:	194,8 Kt
ID:	59698  

__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.05.2015, 18:41
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Juu kiitos kaikille osallistujille niin kuskeille kuin katsojillekin.
Keli oli ihan mukava ja porukka näytti viihtyvän.
Kalusto tappiot tais jäädä melko vähäisiksi, ite sain suzukista molemmat apunorrat
edestä poikki, se ei tahtia haitannu, joustot vaa parani
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.05.2015, 18:45
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 881
Perusasetus

Mukavaa oli niin kauan kunnes vehkeet hajos.
onneks T.Haapala pelasti meikäläisen lainaamalla varapyörää.

Ihan vinkiksi muille jos ostatte turvatankkeja niin ne orkkis vaahtomuovit siellä tankissa ei kestä etanolia yhtään, lopputulos: bensafiltteri täynnä paskaa eikä menovesi kierrä.
Harmi ettei Heinosen sussukia enää ole, olisin lainannu mieheltä filtterin kun kerran kehus että on kassillinen varafilttereitä mukana.


Edit: ostettais 33-35" varapyörä (mielellään 35" ja toyotan vanteella.)
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 01.05.2015 19:12
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.05.2015, 20:02
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Karkkila kiittää kanssa!

Flektit vähän kiukutteli,Mutta toi kone on keittänyt niin monet kerrat ettei oo moksiskaan jos vähän porisee.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.05.2015, 07:57
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

kiitos kaikille oli mukavaa niinku aina.minulla oli jäähyväis ajot ainarikki susnukilla ja susuki ilmeisesti hiukan suuttu kun meinaattiin yhdessä ympäri mennä.

pitäkää pojat siitä huolta.susnuki pääsi hyvään kotiin monta hyvänä pitäjää
Tässä susnuki meinasi olla eri mieltä ja kipata nokalleen, kun kauppasopimusten jälkeen viellä viimiselle kierrokselle lähdettiin
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.05.2015, 14:39
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

HUOMION ARVOINEN JUTTU


Eli eilisen ajopäivän jälkeen on taas vähän reklamaatiota.
Viime yönä noin klo 00.30 on metässä (salaisten ajoalue) Alkanut kuulua hervotonta menoa ja auton huudattelua.
Metsän omistajat (alueen seuralle käyttöön antaneet) ovat yöllä heränneet järjettömään menoon metsässä.

Eli sinä/te ketkä ette kehtaa tulla ajamaan muun porukan mukana, niin ei kyllä sitten tarvitse yölläkään käydä siellä paskojanne repimässä.....Tuo maastoalue ei ole mikään yleinen ajorata kaikiille vaan meidän seuran hallinnassa olevaa ajoaluetta josta me joudumme vastaamaan myös silloin kun ulkopuoliset sankarit kaataa taimikkoa mistä sattuu.....

Jos on jotain mikä asiasta painaa mieltä niin saa avautua henkilökohtaisesti mulle 0405882306 Arto
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.05.2015, 18:07
-Kaisa-:n Avatar
-Kaisa- -Kaisa- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Salo
Viestit: 148
Perusasetus

On taas niin mieltä lämmittävän reipasta toimintaa että... No käykääpäs jäsenistö kurkkimassa sähköpostejanne, siellä on asiaa tähän johtavasta toiminnasta. Ja täytyy sanoa että jos olisin tämän tiennyt eilen viestiä naputellessani niin teksti olisi erilaista...
Yleensä mun viesteissä on hymiöitä mutta tähän ne ei mahdu.
__________________
Salon Seudun Off Road Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 -Kaisa- Tapahtumat 8 02.04.2011 07:30
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... MakeO Linkit 22 08.03.2006 08:18
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).