![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
siistii lisää reittiä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mukavata oli taas, eikä autokaan hajonnu, mitä nyt antenni hävis jonnehi metsänsiimekseen
![]() Muutamat kuvat ja videoo joskus ku saahan sitä intterwebbiin
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu kiitos kaikille osallistujille niin kuskeille kuin katsojillekin.
Keli oli ihan mukava ja porukka näytti viihtyvän. Kalusto tappiot tais jäädä melko vähäisiksi, ite sain suzukista molemmat apunorrat edestä poikki, se ei tahtia haitannu, joustot vaa parani
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mukavaa oli niin kauan kunnes vehkeet hajos.
![]() onneks T.Haapala pelasti meikäläisen lainaamalla varapyörää. ![]() Ihan vinkiksi muille jos ostatte turvatankkeja niin ne orkkis vaahtomuovit siellä tankissa ei kestä etanolia yhtään, lopputulos: bensafiltteri täynnä paskaa eikä menovesi kierrä. Harmi ettei Heinosen sussukia enää ole, olisin lainannu mieheltä filtterin kun kerran kehus että on kassillinen varafilttereitä mukana. ![]() Edit: ostettais 33-35" varapyörä (mielellään 35" ja toyotan vanteella.)
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut A.I : 01.05.2015 19:12 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Karkkila kiittää kanssa!
Flektit vähän kiukutteli,Mutta toi kone on keittänyt niin monet kerrat ettei oo moksiskaan jos vähän porisee .
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
kiitos kaikille oli mukavaa niinku aina.minulla oli jäähyväis ajot ainarikki susnukilla
ja susuki ilmeisesti hiukan suuttu kun meinaattiin yhdessä ympäri mennä.pitäkää pojat siitä huolta.susnuki pääsi hyvään kotiin monta hyvänä pitäjää ![]() ![]() Tässä susnuki meinasi olla eri mieltä ja kipata nokalleen, kun kauppasopimusten jälkeen viellä viimiselle kierrokselle lähdettiin
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#7
|
||||
|
||||
HUOMION ARVOINEN JUTTU
Eli eilisen ajopäivän jälkeen on taas vähän reklamaatiota.
Viime yönä noin klo 00.30 on metässä (salaisten ajoalue) Alkanut kuulua hervotonta menoa ja auton huudattelua. Metsän omistajat (alueen seuralle käyttöön antaneet) ovat yöllä heränneet järjettömään menoon metsässä. Eli sinä/te ketkä ette kehtaa tulla ajamaan muun porukan mukana, niin ei kyllä sitten tarvitse yölläkään käydä siellä paskojanne repimässä.....Tuo maastoalue ei ole mikään yleinen ajorata kaikiille vaan meidän seuran hallinnassa olevaa ajoaluetta josta me joudumme vastaamaan myös silloin kun ulkopuoliset sankarit kaataa taimikkoa mistä sattuu..... Jos on jotain mikä asiasta painaa mieltä niin saa avautua henkilökohtaisesti mulle 0405882306 Arto
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#8
|
||||
|
||||
|
On taas niin mieltä lämmittävän reipasta toimintaa että... No käykääpäs jäsenistö kurkkimassa sähköpostejanne, siellä on asiaa tähän johtavasta toiminnasta. Ja täytyy sanoa että jos olisin tämän tiennyt eilen viestiä naputellessani niin teksti olisi erilaista...
Yleensä mun viesteissä on hymiöitä mutta tähän ne ei mahdu.
__________________
Salon Seudun Off Road Ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
| Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
| Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |