![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuulinkin että ex Lj olis kotiutunu Juuan suunnilta tänne kulmille! Jos uudella omistajalla viisumi niin eikun Helatorstaina matkaan , ja todellakin tervetuloa seuran järkkäämille ajopäiville tutustumaan!
|
||||
|
||||
|
No sillai kai!
Nyt taas asiaa tuolla suljetun ryhmän puolella, hopiti hop -> ![]() Laitellaan vielä sähköpostilla samasta aiheesta jos kaik ei tuu palstaa seuranneeks
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutmut, sit ilmotellaas ja kysellääs täällä. Tossa Joensuun Marjalassa lintuaidantiellä oon bongannu muutamaan otteeseen mustan Jeepin, ja nyt jeepin tilalle oli ajettu Volvo C304. Liekkö jäseniä? Kommee volvo meinaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kommee on Volvo, mutta kalliit on lamput.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mietiskelin tuossa samaa... Lie ois vähemmälläkin eteenpäi nähny?
|
|
|
|||
|
|||
|
Terve vaan kaikille! Tosiaan lj tuli tuossa ostettua ja tarkoitus olisi sillä ajaa muuallakin kuin asfaltilla. Mielelläni lähden ajoihin mukaan sekä myös offi toimintaan muutenkin. Jos joku osaa antaa vinkkejä kaarien rakentamiseen lj suhteen niin otan vinkit mielelläni vastaan. Kaaret on tarkoitus tehdä ulkopuolelle niin kärsii vähän puita vasten nojailla sitten.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuo assii mun pittee tarkistoo ennen ko sanon juuta tai jaata, kun en tiedä millainen tuo edellisten t-paitojen sponssisoppari on.
|
|||
|
|||
|
Eipä kai paitojen tekemiselle muuten esteitä ole, mutta herrasmiessopimus siitä että ei uusia sponsoreiden mainoksia paineta seuratuotteisiin tällevuotta lienee kohtuullista näitä aikaisempia tuotteita sponssanneita kohtaan... Kuitenkin sponsoreiden osuus tuotteiden maksusta edellisessä tilauksessa oli aika suuri.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei vaan se logo / kuva mikä suunniteltu noihin huppareihin? Tuolla suljetun ryhmän puolella juttua. Teepaitana menisi kesäkuumilla, iltasella vetästä samalla kuvalla painatettu huppari niskaan. Eiköhä noissa takeissa ja aikasemmissa teepaidoissa ole tarpeeksi mainosta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu tähä ei oo mainoksia tulossa, mut lähinnä mietin ite sitä sponssipaitojen käytöastetta, jos tehdään nyt uusi t-paita
|
|||
|
|||
|
No, selvennetään tuota vastaustani liittyen edellisten t-paitojen sponsorihommiin: Eli mainoksettomien, ilman sponsoritukea hommattavien paitojen tilaukselle en näe estettä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lisätietojakin saa tarvittaessa allekirjoittaneelta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
| Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
| Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
| ISORY:n tapahtumia 2014 | andy | Tapahtumat | 360 | 31.12.2014 17:02 |
| ISORY:n tapahtumia 2013 Kokoonnutaan 11.1 2014 | andy | Tapahtumat | 329 | 31.12.2013 10:29 |