![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
edelleenkin se ohjausiskari ei korjaa välyksiä kääntöpäistä, huonoja pyöränlaakereita, tai loppuun ajettuja niveliä, tai paskana olevia puslia. se kyllä rauhottaa niitä oireita, sitä ei käy kiistäminen, mutta vikaa se ei yksinään korjaa. ohjausiskari voi rauhottaa menoa, tai muuttaa oireet viellä salakavalammaksi, kuten itellä kävi aikanaan Mörrin kanssa. loppuun ajettu ohjausiskari, ennen woblausta tuntu ratissa sellanen pieni nykiminen, josta ties, et kohta mennään ja pysty himmaamaan hiukan vauhtia ja välttis ei woblannukaan. uudella ohjausiskarilla ei mitään oireita ja 70kmh vauhdista auringontarkasti monttuun ajaessa keskiviiva tai ojan penkka tuli tutuksi puolenkymmentä kertaa, kunnes vaihdoin riippujen puslat ja uusin laakerit etupäähän, jollon auton ajopuoli parani niin hyvin, että sai vetää rauhassa vaikka sataan neljäänkymppiin mutikat alla ilman turhia vaaputteluja. Ab3, ne iskarit maksaa satasen kahta puolta uutena, jonkuu 150 voit varata johku dobinsoniin/OME:en, käytettynä emt, miulki on käytettynä joku patrollin piikki-piikki ja jeepin lenkki-lenkki ja sit joku bränd new toitsun return to centeri hallilla, voin tonkia huomenna paremmin ku muutenki vähä siivoiltava nurkkia
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kallis kokeilu jos ei auta mitään koko ohjausiskari....
Jaja. Alotellaan tutkimaan noita puslia niveliä laakereita. Sitä etuakselia en uskalla ruveta ite tekemään, niin annetaan sen vielä olla toistaseks. Mikäli Viipo ei kiinnostu hommasta jostainkummansyystä niin saattaa jäädä tekemättä. Suoraan katella mitä laitella ja kuhan perse kestää niin tilailla. Tuo tekniinanvaihto nielas budjetin nollaan
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Uimaharjussa ois varmaan toitsun ohj.iskarikin...
|
|
#4
|
|||
|
|||
woblaus
koita nyt ensin muita renkaita ku mulla meni 33silla ku juna siis toi sama auto meinaa. tai koita keskittää ne kumit niihin bead lockeihin
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jep Elikkäs ei keskitytä siihen woblaamiseen vaan turbohuoltoon....
Tuo nykyinen KKK K27 ilmotti kaipaavansa huoltoa, alkaa olee laakerit finaalissa, ainakin äänen perusteella.... jollain jos on jotain sopivaa puhallinta myydä niin yksityisviestein saa tarjota. Mitähän seuraavaksi?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Miks et vaiha laakereita sinne? Ei kai ne siivet vielä ole pesään ottanut, jos kerran vasta hiukan ujeltaa eikä savuta pahemmin. Halvemmaksi ainakin tulisi ja voin kokemuksesta kertoa, että ei ole mikään vaikea rasti. Laakereita ym. saa -> hevosvoima.com
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ja viipolla kokemusta
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei savuta ollenkaan mutta kyllä ne laakerit ujeltaa aika rajusti kun alkaa ahtamaan.... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |