![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tällaasia tuli bongattua eräässä kaupassa kun olin Japseissa, Yoyota-miehenä ei tullut ostettua...
![]()
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
#3
|
|||
|
|||
![]() Jeeppi joo
Mie ajelen tämmösel Jeepil joo kesäsin....
![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
meirän klopit teki tommoosen joku vuos sitten
mukava ajella ![]() penkin pehmusteet vielä puuttuu ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]() pyörä
Tuolla menkää..
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Täällä mankeloidaan "vanhalla" Grisleyllä, tuli joskus aikoinaan ostettua hetken mielijohteesta kun olen aina fillaroinnista tykännyt. Eihän sillä tullut ajettua juuri ollenkaan kun laiskuus oli niin kova.
Vuosikausia se makas varastossa, rosvotkin sillä ehti yhdessä vaiheessa ajelemaan mutta, kiitos tarkkavainuisen pollarin, rosvo jäi kiinni. Nyt sillä on ajeltu kolmena kesänä enemmän kuin ikinä, innostuin tuon juoksemista tykkäävän huskylaisen kanssa fillaroimaan. Maastopyörällä voi ajella koiran kanssa metsäpoluillakin. Se on kyllä välillä vähän xtreemiä kun tolla juoksiaisella on yksi vaihde, full forward... patikossa on aika rytyytystä. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Läskipyörä
Crecentin läskipyörän sain 40v lahjaksi reilu kuukausi sitten. On melko villiä menoa sillä ajella, raskasta toki. Metsässä ei ole väliä onko kanervikkoa vai suota, jos sarvet mahtuu kulkemaan, niin loppu on vaan pienimmällä vaihteella polkemista. Jousitettuun ja kevyemmillä renkailla varustettuun maastopyörään verrattuna läskipyörä ottaa käsiin valtavan paljon. Yläkroppa tulessa metsälenkin jälkeen. Jos sinulla ei ole toista pyörää älä hanki ainoaksi läskipyörää, ei sovi jokapäiväiseen liikkumiseen, mutta metsässä ei voi kun hymyillä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.instructables.com/id/Tran...Bike/?ALLSTEPS |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tänään toi posti lisävarusteita.
Eli Revelate Desing'n runkolaukun, kun edullisesti löytyi eurooppalaisesta nettikaupasta. Ei oo tollasista aiempaa kokemusta, mutta voisin kuvitella olevan kätevä. Tonne mahtuu pumput, sisäkumit, työkalut, juomarakko ja vähän taukovaatettakin. Ei oo enää juomapullot kurassa eikä tarvii reppua kantaa normilenkeillä. Ja en usko että pyörän painon lisäys ainakaan omiin ajeluihin vaikuttaa.
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC - |
#10
|
|||
|
|||
![]() Jos ajateltas, että verrattas tällä lailla rengastettua paksupyörää ja sitten 20 sentin joustolla olevaa down hill pyörää, kummatkin olis varustettu riittäväl sähköllä, kumpi olis kivempi ajaa juurakkoisilla ja kivikkoisilla poluilla? Itellä ei omaa kokemusta ole kuin 29X2,25 Schwalbe Ice Spiker Pro Evo renkaasta etupyöränä ja haluais huonoilla poluilla kasvattaa vauhtia, eli joustavuutta pitäs saada renkaisiin, jousiin tai molempiin. Voitas ajatella, että ehkä 1000 watin teholuokasta olis kyse. Paksupyörään riittäs ehkä uutena paremmin budjetti ja alamäkipyörään käytettynä. Olen toki kaikenlaisia videoita katsellu, mutta en ole päässy testaamaan mikä olis paksupyörässä vaikka paineiden säädön vaikutus kun luulis, että se nielis sopivilla paineilla juuria ja pikku kiviä aika hyvin. Toisaalta alamäkipyörän näköstä vehjettä esiintyy niissä videoissa, joissa ajetaan kovaa. |