![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
Sitä ei voi koskaan tietää....Lainaus:
Minä en tiedä, mutta luoja tietää. Uskonnon kokeen patenttivastaus ![]() Sun kiusaksi voin olla vaikka se "ketku politikon retale johon ei voi luottaa". ![]() Jos se saa sun otsasuonen sykimään tai pullistelemaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ihan tiedoksi, ei todellakaan saa. Samaa tuubaa näemmä topicista toiseen ja vuodesta toiseen. Löytyiskö sieltä laarista tälle vuodelle joku uusi levy ?
Ja itse asiaan, noi vaalikoneet antaa tosiaan aika mielenkiintoisia tuloksia. Pikkusen jotain omaa vastausta muuttamalla saa taas uuden top vitosen, jossa pahimmassa tapauksessa kaikki eri puolueista.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Stadilaiset saa äänestää mun appiukkoa: http://www.lahitieto.fi/2015/04/15/e...-luotonen-ipu/
|
|
|
|||
|
|||
|
Ite tein monta eri vaalikonetta ja aina pyöri ne samat naamat niin niiden perusteella..
Persuja Janne Halunen kempele Tai Jenna Simula.. Kollajaa ei missää nimessä eikä koskien suojelulakia avata. Ja natoon. |
|
|
||||
|
||||
|
Oottekste kattonu näitä ylen vaalivideoita, aika hupaisiakin välissä.
![]() Esmes: |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kehu tojoa topic | Heguli | Chit-Chat | 177 | 16.08.2017 21:19 |
| Aiotko sinä ottaa rokotuksen/ rokottaa lapsesi? | Jari | Chit-Chat | 82 | 30.08.2010 07:34 |
| Oma vai firman auto työkäyttöön? | SukiSuki | Chit-Chat | 12 | 20.11.2007 21:50 |
| Aiotko äänestää? | Holle | Chit-Chat | 60 | 18.03.2007 07:30 |
| Ketä äänestää eudskuntavaaleissa ? | KariSalmelainen | URL | 2 | 15.02.2003 17:56 |