![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() toi kaasuläppä on itseä hieman kummastuttanut toyotan 2l-t koneen kohdalla,70 missä on toi kone ei ole sitä läppää ollenkaa ja sressidan versiossa taas on läppä ja hurja vaijeri "hässäkkä". eli sressidan koneen kaasuvaijeri tulee ensin läpälle ja siitä taas toisella vaijerilla lähtee syöttöpumpulle. ei muuten mutta laittaessa tota resiinan konetta esim hiluun tai läjää on tosi hankalaa saada se kaasupolkimen liike riittämään niin että kaasu aukeaa täysin auki.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Ei ongelmaa.Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |