![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Juuri näin, tarvin varman kulkineen enkä leimatonta orojektia. Kävin koittamassa, jopa ilman lukkoa vakionappuloilla pääsi kevyistä paikoista, niin eiköhän lukko ja edes jonkun näköset esim nopeakytkeiset ketjut auta eteenpäin. Olen siis tosiaan vasta valmistumassa, työtä etsimässä, omaan asuntoon pyrkivä nuori. Moottoripyörä vie myös osan rahoista, joten ei sillä nelikolla kulje. Tarkoitus on pitää hauskaa, siihen ei tarvi sitä parasta kulkinetta sitten kun on vakituinen työ, intit takana sun muuta niin on varaa siirtyä budjettivehkeistä harrasteautoihin. Kiitos vastauksista,
|
|
|
||||
|
||||
|
Ehkä enempi panostaisin vinssiin kuin lukkoon
vinssillä voit sitten vinssailla ojaan lipsuneita ja saada ehkäpä vähän taskurahaakin unohtamatta kuitenkaan sitä että pääset itse eteenpäin tahi taakse jos lavalle laitat ![]() joskus muinoin oli kämänen bilteman venevinssi vetokoukun pikakiinnikkeellä henkilökampeissa ku oli pakko päästä mettään eikä ollu nelikkoon varaa ![]() aina päästiin kotio
|
||||
|
||||
|
hanki siihen matsdaan jostain käytetyt INSA TURBO SPECIAL TRACK renkaat. Ei maksa uutenakaa juuri mitään joten luulis käytettyjä löytyvän ihan taskurahoilla. Kuvio noissa renkaissa on niin raju että puskee takatuupparinkin melko kurakkoon kemppiperällä
![]() Ja ei se mitään haittaa ettei heti oo jotaki monsteria laittaa, ite tuli aloteltua maastoilua joskus ihan 200d mersulla kun nelivetoa pystyny opiskellessa ostaa
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
|||
|
|||
|
Niin noista mazda tehois vielä. Mulla oli vuonna 2000 uus mazdan paku ja ei mun mielestä siinä väkivahvassa 70hv dieselissä ollu valittamista. Hyvin jakso kulkea pienellä (1400kg) ylikuormalla. Eihän se raketti ollu mut hyvin sillä pärjäs. Paljon parempi vääntö, kun ducaton 1,9td:ssä millä ei talvella päässy mihinkään kun alaväätö puuttu. Mazdaa ei tarvinnu edes korjailla juuri ollenkaan 100tkm aikana mitä sillä tuli ajettua.
|
||||
|
||||
|
Mikä tahansa maastoajo voi olla offroadia eikä sen tarvi olla aina edes hirveän vakavamielistä,tossa jotain vappuajeluita vuosien takaa Butcherin kanssa cäddyllä(+kiinan atv-vinssi) ja varaosa pätkäpajeron apukierrejousi jonka asennukseen ei tarvinu edes työkaluja
![]() ![]() Ei sitä heti tarvi olla v8-putkirunko-porttaali-44" boggeri kilpuria jos haluaa mettässä koluta autolla..
|
|||
|
|||
|
Juuri tätä olen tarkoittanutkin!
|
![]() |
| Luokat |
| mazda 2200pic up, sulakkeet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Lava Mazda 2200 Diesel -92 NOPEIMMALLE 1000€!!! MYYTY! | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 03.04.2009 13:45 |
| Myydään MAZDA 2200 DIESEL PICKUP -88 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.12.2008 14:13 |
| M: MAZDA E-2200 4WD | JAMANT | O/M/V Muut | 24 | 05.11.2004 21:54 |