Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.04.2015, 20:57
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

siellä se Jeeppi möllöttää muitte Jeeppien kanssa osastolla mukanaan käsin tehty land rover.

keskenhän se vähän jäi kuiteskii. ei kerent katolle nojailu rautoja väsäämään eikä uutta katto telinettäkään tullut. olkoot sit tuo vanha siellä. siirsin vaa nii taakse ku vaa pystyy et saa rampit nykästyä alas helposti.



taka runko on "valmis" eli puolet hitsaamatta ja maalaamatta

tuosta kuvasta vaikea enää hahmottaa kui helvetin alhaalla runko noissa alun perin vaeltaa.

no enigeis. nostin runko palkit nii ylös ku vaa sain. sitte uus vinssi peti ja riipukkeille pedit. se meinas olla melko moterfukin ääshole homma ku nerokkaasti kavensin myös loogisesti runkoa samalla sen 20? cm.. eli viistosin persiin huolella.

miksi?

en tiedä. koska voin. ainaki siintä tuli ylimäärästä hommaa ku rupesin hahmottelee riipukkeille paikkoja ei suoraa linjaa missään ja ei nii just paljoo tulle mitattua missä olivat olleet..ihaku sekää ois auttanu ku olivat iha perseellää ku on pitemmät riiput

ja runko aisojen sakkelien korvakot on nii perkeleesti kiinni et ajovalon umpiot muljahtaa sisään jos perseestä nykäsee kunnolla



keulaan tein vinssin eteen vähä suojaa. oli just sellaset kolot ennen et oikee ootti millo pääsee tuikkaa risuja / muuta paskaa vinssille ja siintä syylärille.

tein oikee pultattavan et pääsee vinssin pulteille. ehkä pieni detali mut kauheen kiva olla olemassa ku on pulassa et HELPOSTI pääsee vaihtaa rikkoontuneen etu vinssin pois ja takanta tilalle

nii ja simpukalle tein uutta suoja peltiä.. iha syystäkin näköjään. edelline oli saanu keskelle lommon ja vääntyny ala reunastaan mutkalle iha huolella.. en haluu halennutta simpukan päätyä missää tilanteessa. voi kyl olla et toho keulaan tulee viel muutos et on koko keulan levynen panssari. saa nähä.


pääsiäis tunnelmat ku on ni Jeeppiki koki ylösnousemuksen halleluzaa!!!
preis the loord!!! ja radios sano et Jesseki veti kännit enne risti hommelit ni sama täällä.


ja karva endurosta pamahti taka iskari.. onneks oli kohtuu helppo korjata
koht pääsee silläki mettää mylläämään

hyvää pääsiäistä kaikille ja ottakaa reilusti muna suuhun

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2015, 22:54
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Mika valkoinen ampari tuossa ensimmaisessa kuvassa Jeepin alla asustaa?
Pyhia vaan sinnekin jonnekin!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2015, 23:21
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Tankki.


Tossa Latessa on vähän pussihousun vikaa näköjään kun on viäl alkuperänen tankki alla? Pystyy sit helpommin entistää tarvittaessa, vai mitä Late???

Himmee kännykuva viäll.


t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Mika valkoinen ampari tuossa ensimmaisessa kuvassa Jeepin alla asustaa?
Pyhia vaan sinnekin jonnekin!
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.04.2015, 05:10
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

juu siellä se orggis tankki vieläki möllöttää en nähny tarpeelliseks sitä vaihtaa koska : ei huvita ja se suojaa kartaania näppärästi ku menee ihan tankin vierestä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.04.2015, 22:07
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Mitä varten sie Late laitoit etu akselin jousipakkojen ylä puolelle ja riiput eteen :O
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.04.2015, 18:36
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Luotan jeep insinööreihin vitulline homma kääntää riiput ku samas linjas jouset ku runko. Ei oikee mahu riiput alle..

Ja paremmi mie hallihen eessä riiput ku auton alla peruuttelen norrat poikki

Ja ny on venäjällä kaks tunnetuinta suomalaista ikuistettu jeepin kans samaan kuvaan ..

Eli haapasalon ville ja mie
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.04.2015, 18:39
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Ja ny on venäjällä kaks tunnetuinta suomalaista ikuistettu jeepin kans samaan kuvaan ..

Eli haapasalon ville ja mie
No missä se kuva viipyyy????
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 20:13 (GMT +2).