![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Saas nähdä jatkuuko työt samaan malliin viel loppuviikon, jos jatkuu niin sitte ei paljon tartte harrastella. Tänäänki kävin heittää "pari nopeeta keikkaa" eli 17 tuntia... Eli Lepan jakis tulee kiinnitettyä jeesusteipillä su-aamuna Puhelin perkele kun viel löytyis jostain, ollu varmassa tallessa jo muutaman päivän...
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
| Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
| Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |