![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja onko se alkolukko sitte oikeesti tehokas kännissäajon estäjä jos sen pystyy tosta vain kytkemään pois päältä?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Oon pari kertaa noita alkolukkoja ronkkinut niin mainostettiin markkinoiden parhaana ja mä ohitin sen aparaatin alta 5min ja koneet saatiin taas käyntiin
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() No tosin mä ohitin sitä varten et ostin auton jossa oli alkolukko. Oli koraroitu ja alkolukko jotenkin lukossa ja auto piti saada käyntiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vai eikö toimi?
|
||||
|
||||
|
Se aparaatti mittaa sinne puhalletun ilman lämpötilaa ja kosteutta, eli paineilma ei kuulemma toimi. Tiedä sitten kuinka tarkkoja ne on.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ilmapalloon kun puhaltaa niin se pitää hetimiten päästää pilliin, ei sitten joskus... Paineilma ei toimi, liian hiljainen "puhallus" ja herjaa uutta testiä, liika kova pyhallus ja herjaa että liian kovaa puhalletaan, ei toimi ei... Ohittamisesta jää jälki että on ohitettu ja riippuen tilanteesta tuonkin "ohitustoiminnon" voi ohjelmoida pois, eli joko toimii tai ei. Pillin voi myös ohjelmoida siten että se pyytää uutta puhallusta satunnaisesti tai säädetyn ajan kuluttua auton sammuttamisesta pitää puhaltaa uudestaan. Se pilli ei kysy kuka siihen puhaltaa ja jos ei ole satunnaistesti' päällä nii auto pysyy käynnissä niin kauan kuin on ainetta tankissa...... Oli poliisillakin hölmö ilme kun demonstroin kuinka nopea ja helppo on ohittaa alkopilli, siihen riittää... No empä kerro, mutta se oli 5 sekuntia ja auto oli käynnissä..... Maailman yksi turhimmistä säädöksistä, mutta helsinkiläiset kukkahattutädit nukkuvat paremmin kun alkolukko estää kännissä ajamisen... Paskat estää.... Otan kyllä, mutta en aja otettuani.... |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja humalassa lepikkoon ajettu
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |