![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pojilla kanssa samanlaisella koneella oleva tsikkarahara kiinan mönkkäri. Siinä rupee kaasari tulvimaan kun riittävästi kone kuumenee, miettinyt että lämpölaajeneeko siellä joku pötikkä ja siten rupee jumimaan johonkin. Tää ei nyt auttanut ketään mut laitoin nyt samaan ketjuun ![]() Niin, onko sulla muuten tuoretta bensaa, jotkut koneet on kai aika tarkkoja siitä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itellä ei löydy ku hyvää sanottavaa tälläsestä nimenomasesta koneesta
![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Danlig : 27.03.2015 19:41 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos vaihtaa keskipakokytkimeen alkuperäisiä painavammat rullat niin teoriassa pitäisi vaihtaa hitaammin isommalle välitykselle. Jos haluaa rajata maksimivauhtia niin virittää sinne prikan, joka estää niiden kartiolimppujen liikkumista. Noi kaasarit on aika rimpuloita, osta uusi vastaava eBay:stä, ei paljoa maksa. Se toimii taas vuoden, ehkä pari
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noi kiinan kaasarit on aivan susia. Kohon neula sulla jumii, töhnää reijässä. Mooaus kielisi väärästä pääsuutinkoosta.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
booaa ni ei saa soppaa, ekana kannattaa käydä nuo imukaulan tiivistykset läpi. Miulla oli vastaavassa keksinnössä halki tuo pakeliitti.. Jos ei imuvuotoa ni kaasarista neulaa pykälä tai kaks ylöspäin ja ilma&tyhjäkäynti ruuveilla alapää kokeilemalla kohilleen.. ja tosiaan venttiilien välykset kohilleen. Lapsuudessa monkey toimi aina eikä kiukutellu, ei voi kyllä tämmösten osalta kinukeille hirveesti kopioinnista pisteitä antaa. aika epävarman pörisijän ovat luoneet
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lainaan vähän topikkia...
Mulla jinsseni (50 kopio manki) vakio, ei meinaa lähtee kylmänä millää käyntii? Sit ku saa ja ajaa lämpöseks ni toimii hyvin... Vika kaasarissa? Vaihoin pytynki ja m-renkaat, mut sama vika.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kohon neulan kanava jos möhnässä, niin sekä jumii että ei tuu pääsuuttimelle tuliliemi ..
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ei oo jaksanu tutkia, kai tuostakin joku vika löytyy kunhan kerkee penkomaan..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |