Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.03.2015, 02:07
fanito fanito ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.04.10
Sijainti: lempäälä
Viestit: 268
Perusasetus

tottakai magneetit toimii. pistin niitä jääkaapin oveen, niin ruuan osto puoliintu.

  #2  
Vanha 16.03.2015, 12:34
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.891
Perusasetus

Myykö joku Suomessa 15" vanteita 8x6.5" jaolla?!?

Vai saako Ruotsista halvemmalla..
Nyt ei olis edes halvin mahdollinen hakusessa, vaan kun edes löytyis järkevästi..

EDITTIÄ:
Us-Parts tarjoaa eioota Cragarin kohdalla, joka niillä näytti olevan ainoa vaihtoehto kyseisenä kokona.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.

Viimeksi muokannut Gary Grand : 17.03.2015 12:38
  #3  
Vanha 17.03.2015, 20:38
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
  #4  
Vanha 17.03.2015, 21:15
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
Heti turbon jälkeen ain ollu mut joskus kävi mielessä laittaa toinen ahtomittari ja ottaa sille paine imusarjasta.. ihan vaan mielenkiinnosta olis kahtonu paljonko on eroa.. hiacessa näky olevan muuten tuo pumpun ohjaus imusarjasta ja toimi se sekin...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #5  
Vanha 17.03.2015, 21:31
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

Imusarjasta mullakin tuossa 1kzt koneessa se on tällä hetkellä vedetty, tuli vaan mieleen et vaikuttaisko jos pumppu sais ilman viivettä painetta ja alkais antää lisaa ainetta herkemmin.
  #6  
Vanha 18.03.2015, 20:29
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Mahtaako muut vaihtoehdot kestää webaston pakoputkena kuin alkuperäinen varaosa?
Jos kestää, niin mistä edullisesti ja minkä kokoista? Kun ei nyt oikeastaan ole aikaa alkaa googlettamaan ja kauppaankaan ei ihan tyhmänä viittis mennä. Toki vaihtoehtona on, että huomen soittelen puljuun joka asentelee noita, et mitä mahtaa maksaa... ei varmaan pelkkää putkea saa, joutunee ostaa kaikkinen vaimentimineen...
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #7  
Vanha 18.03.2015, 21:31
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
Mahtaako muut vaihtoehdot kestää webaston pakoputkena kuin alkuperäinen varaosa?
Jos kestää, niin mistä edullisesti ja minkä kokoista? Kun ei nyt oikeastaan ole aikaa alkaa googlettamaan ja kauppaankaan ei ihan tyhmänä viittis mennä. Toki vaihtoehtona on, että huomen soittelen puljuun joka asentelee noita, et mitä mahtaa maksaa... ei varmaan pelkkää putkea saa, joutunee ostaa kaikkinen vaimentimineen...
no kävin kuitenkin siel alla kääntymässä ja tuloksena n. 22mm sisähalk/ 25mm ulkohalk.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #8  
Vanha 23.03.2015, 13:43
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.097
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
Kuulerin jälkeen paine pienempi ja tosiaan viivettä lisää. Eräässä 1KZ-TE:n coolerikitin asennusohjeissa opastetaan ottamaan paine ennen kuuleria turbon hukkaportin letkusta T-haaralla.
  #9  
Vanha 23.03.2015, 18:13
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

Hukkaportin letkuun en saanu haaroitettua kun on niin lyhyt ja kiemurainen sekä ahtaassa paikassa, mut laitoin nipan ihan ahtoputkiston alkupäähän. Mahdollista muutosta en ole päässy koittamaan kun pitää hakea ahtoputkiin sopivammat klemmarit millä saa letkut kunnolla kiristettyä. Availin myös itse säätimen ja oli melko hapettunut kansi sisäpuolelta sekä kalvoa vasten painuva kohta myös, pieni mahdollisuus et on hiukan valskannut siitäkin välistä. Samalla piti karaakin hiukan siistiä, kun edellinen on sitä laikalla muotoillut niin oli jälkikin sit sen mukaista, nyt saattaa säätimen tappikin liukua sitä viistettä pitkin hiukan jouheammin.
  #10  
Vanha 23.03.2015, 21:17
kimble7 kimble7 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: nousiainen
Viestit: 208
Perusasetus

tekeekö kukaan turun alueella vannetöitä kuin vannepaja. pitäisi levittää omia vanteita
  #11  
Vanha 24.03.2015, 08:55
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

mitä painaa rullaava neliveto hiluxin runko? ilman konetta ja lootaa.
  #12  
Vanha 26.03.2015, 21:12
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kuulerin jälkeen paine pienempi ja tosiaan viivettä lisää. Eräässä 1KZ-TE:n coolerikitin asennusohjeissa opastetaan ottamaan paine ennen kuuleria turbon hukkaportin letkusta T-haaralla.
On eroa, ainakin mun tapauksessa ottaako imusarjasta tai ahtoputkesta heti turbon jälkeen. Nyt kun heti turbon jälkeen otin ohjaus paineen, niin vastaa jonkun verran herkemmin kaasuun heti kun paineet alkaa nousemaan ja paineet nousee rivakammin säädettyyn maksimiin, eli vaikutus oli sellainen kuin ajattelinkin.

Ja taas kytkin tahtoo luistaa herkemmin, pitänee joku parempi kytkin laittaa hankintaan. Mitä jämäkämpiä vaihtoehtoja on yhdistelmään 1KZ-T + LJ.n laatikko. Tällä hetkellä kytkin on tiettävästi KZJ95.sen vakio.
  #13  
Vanha 27.03.2015, 21:41
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Entiä onko oikee topikki mutta saatana hyvä puhe..

https://www.youtube.com/watch?v=ZsnQOKGbTO0
  #14  
Vanha 28.03.2015, 18:25
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

mitä veikkaatte viaksi?

-06 L200, kylmänä vaihteisto takkuilee pahiten 2. osalta ja 3. myös, muttei niin pahasti. Jonkin aikaa ajettua pelittää, mutta alaspäin tullessa vielä välin ahdistaa kyseiset vaihteet. Sitten kun on ajanut vielä vähän lisää, niin ei oikein juuri mitään ongelmia havaittavissa...
Paikallaan ollessa kylmänä, niin käynnissä kuin sammuksissa vaihteet menee päälle ja auto ei nytkähdäkään samaan aikaan, eli kytkin irroittaa hyvin. Kuin myös muutenkin kytkinpolkimen toiminta kohdat ovat aika hyvät.
Öljyt vaihdettu huollon yhteydessä jokin aika sitten, kurkistin kuitenkin ja öljyt olivat vielä kohtuu kirkkaat. Sitä en kyllä muista, mitä litkua olivat...
Ja lämpöisenä kuuluu jonkinlainen rallatus poljin ylhäällä ja lakkaa poljin alhaalla.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #15  
Vanha 18.03.2015, 20:45
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Myykö joku Suomessa 15" vanteita 8x6.5" jaolla?!?

Vai saako Ruotsista halvemmalla..
Nyt ei olis edes halvin mahdollinen hakusessa, vaan kun edes löytyis järkevästi..

EDITTIÄ:
Us-Parts tarjoaa eioota Cragarin kohdalla, joka niillä näytti olevan ainoa vaihtoehto kyseisenä kokona.
Onko kysästy tuolta; http://www.peraaho.com/ ???
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 06:35 (GMT +2).