Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.03.2015, 20:56
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Jeeppi ukkelit ei näillä näkymin pääse lähtemään.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.03.2015, 21:50
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Tuun mönkkärillä.
__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2015, 09:11
Sampo_tbo Sampo_tbo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 16
Perusasetus

Yritetään tulla Pajerollakin paikan päälle.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2015, 20:26
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Auto ajokunnossa. Aika vaiheeseen jäi, mutta lähen kuitenkin ajelemaan, jos tää helvetin flussa ei muutu tästä pahemmaksi...


Hankikanto
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.03.2015, 20:30
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Kiitos Peuhun ajopäivälle osallistuneille!

Keväällä huhti-toukokuussa uusi safari, jos lumi ei liukastelisi enään reittejä.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2015, 20:44
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Ja kuva koostetta kehiin.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2015, 21:13
PikkuSika:n Avatar
PikkuSika PikkuSika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Päijät-häme
Viestit: 142
Perusasetus

Kiitoksia Kym:in porukalle päivästä! Tällä kerral pysy ainakin se 3 rengasta samaan aikaan maassa!
Palaamme uudemman kerran!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 11:22 (GMT +2).