Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.03.2015, 20:12
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Tervetuloa.

Nämä henkilöt osallistumassa?

- Hodarirok
-Simmerman
-Jaba?
-tOny?
-K5? onko GRFJ kasassa?
-scuikka
-Pikkusika
-Dotsi2 + Golf kaverit
Jepulis... Jos jauhokaupan varaosien toimitus ei petä, nii mukana ollaan Tekemistä on viel vaikka mitä, mut eiköhän ton virvelin, nyt jollain vitun konstilla saa liikenteeseen

Olenkominäkö lähtee safaroimaan ja ehkä yksi monkkäri.

Herralan Jeeppi ukkelit ei oo viel vahvistanu, ovatko mukana vai ei...

Edit: t0ny ei pääse lähtemään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.03.2015, 20:24
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Joo, katsotaan sitten tehdäänkö jo kaksi letkaa lauantaina.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.03.2015, 20:56
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Jeeppi ukkelit ei näillä näkymin pääse lähtemään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.03.2015, 21:50
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Tuun mönkkärillä.
__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2015, 09:11
Sampo_tbo Sampo_tbo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 16
Perusasetus

Yritetään tulla Pajerollakin paikan päälle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2015, 20:26
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Auto ajokunnossa. Aika vaiheeseen jäi, mutta lähen kuitenkin ajelemaan, jos tää helvetin flussa ei muutu tästä pahemmaksi...


Hankikanto
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2015, 20:30
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Kiitos Peuhun ajopäivälle osallistuneille!

Keväällä huhti-toukokuussa uusi safari, jos lumi ei liukastelisi enään reittejä.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.03.2015, 20:25
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Parkkis aurattu joten kuljetuskalustolle ja hlö autoille on pysäköintitilaa.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 14:24 (GMT +2).