![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hienoa että johonkin osoitteeseen osuu.....Lainaus:
![]() ![]() ![]() Eikä puusilmien hutunkeitto äänestämällä lopu...... Täyttä "jaskaa" että äänestämällä voit vaikuttaa..... Voit vaikuttaa 1:3000000(äänestäjien lukumärä) joka hyttysen kusema valtameressä ja mitään se ei muuta. Antaa vain sun ja Hegulin kaltaisille tunteen että olette vaikuttaneet "Suuresti" hutunkeittäjien valinnassa. Suunta muuttuu vasta seuraavan koko maata kattavan katastrofin seurauksena jolloin kaikki pitää rakentaa uudelleen......kestävälle perustalle. Toivottavasti edes silloin jokainen hutunkeittäjä vetää päähänsä sini-valkoista lippistä. Lainaus:
![]() ![]() ![]() Jos sun mielestä on asian vierestä niin saa olla.....Ehkä jonkun toisen ei. Silti ei sullakaan ole varaa pullistella asia sisällöllä sun kannanotoissa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oletko valmis, minä olen ![]() ![]() Kansa maksaa ja hymyilee. Otinko liikaa, ehkä..... Ai niin näitä ![]() ![]() ![]() mistä oli kyse, ei väliä, ei ketään kiinnosta.....taaskaan Ps. Lisäys Psssssss. Toinen, lähden paskalle Pss. Anteeksi tämän(kin) topicin sotkeminen jonnin joutavalla lätinällä
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 11.03.2015 17:21 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lähes parhaat kaverit ![]() ![]() Siis ei mun... ![]() ![]() ![]() Mut siis keskenään, ... vai HÄ? ![]() Ai niin, joo siis....... ![]() ![]() ![]() En ehkä tajuu... ![]() ![]() ![]() Ps. Jatkakaa Pssssssssssssssssssssssssssssss. Maksan veroja minäkin ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajoneuvoveron periminen edelliseltä omistajalta | NiFa1 | Chit-Chat | 9 | 25.05.2013 15:56 |