Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2015, 10:08
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hodarirok Näytä viesti
Joo jäi ehjäksi...hajos vasta kotipihassa!
Kappas vaan, osuitko kiveen?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2015, 10:30
hodarirok:n Avatar
hodarirok hodarirok ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.02.13
Sijainti: Kausala
Viestit: 630
Perusasetus

Osuin! Ja viel pienimpään mitä pihast löyty!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	kiveä.jpg‎
Views:	177
Size:	12,4 Kt
ID:	58018  
__________________
Ram.
Lj70.
Hodari.
Sj410.
Patrol.
-------
KYM#10

Viimeksi muokannut hodarirok : 08.03.2015 10:41
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2015, 13:03
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2015, 21:34
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Pikkusen mutkia matkassa...


Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.03.2015, 11:34
PikkuSika:n Avatar
PikkuSika PikkuSika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Päijät-häme
Viestit: 142
Perusasetus

Kuljetuskalustoon pärähti leima tänää niin, jotenka ainaki 1 pähäman rj saapumassa lauantaina pelipaikoille!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.03.2015, 18:21
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Tervetuloa.

Nämä henkilöt osallistumassa?

- Hodarirok
-sampo_tbo
-Simmerman
-Jaba
-Olenkominäkö
-K5? onko GRFJ kasassa?
-scuikka
-Pikkusika
-Dotsi2 + Golf kaverit
__________________
KYM#5

Viimeksi muokannut karvanoppa : 12.03.2015 11:32
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.03.2015, 20:12
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Tervetuloa.

Nämä henkilöt osallistumassa?

- Hodarirok
-Simmerman
-Jaba?
-tOny?
-K5? onko GRFJ kasassa?
-scuikka
-Pikkusika
-Dotsi2 + Golf kaverit
Jepulis... Jos jauhokaupan varaosien toimitus ei petä, nii mukana ollaan Tekemistä on viel vaikka mitä, mut eiköhän ton virvelin, nyt jollain vitun konstilla saa liikenteeseen

Olenkominäkö lähtee safaroimaan ja ehkä yksi monkkäri.

Herralan Jeeppi ukkelit ei oo viel vahvistanu, ovatko mukana vai ei...

Edit: t0ny ei pääse lähtemään
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 01:46 (GMT +2).