![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo ja esim. BJV8:n chargeria kattelin että on takana lehtien alla sellaset mitkänenytolinimeltään tangot jotka käsittääkseni estää kanssa tota perän kääntymistä. Mitenköhän on onkohan noissa joissain autoissa nähdyissä viritelmissä joissa toinen iskari on eteenpäin ja toinen taaksepäin kalleellan(uaz?) jotain tekemistä tän kanssa. www.G-69.tk - www.pahama.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
| suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
| o: etujousiin "kiilat pakkojen alle " (chevy) | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 13.05.2007 12:41 |
| mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
| Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |