Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.03.2015, 00:27
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.435
Blog Entries: 5
Perusasetus

Millä systeemillä toi on kiinni? Runkoaisoissa? Ja nosto vinssillä?

Pitäis itellekin väsätä joku systeemi tohon auraan....

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.03.2015, 08:38
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Runkoon hitsattu sellainen kehikko missä on ainesputket ja ja auran asennuspäässä on ainesputket mitkä sopii niihin runkoputkien sisään ja lukitus sokalla. Voin ottaa paremmat kuvat kun irrotan sen haarukan tosta keulasta.Näppärä sydeemi ja helppo ottaa pois kun tarttee. Autoon ei jää kun ne ainesputket sinne runkoon jossa ei ole tiellä yhtään ja tukee vielä vinssipetiä alapuolelta.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2015, 00:03
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Tuli tätäkin pajoteltua eilen kun rupes silmää häiritsemään takariippujen puslien asento. Alko omaan silmään näyttämään niin pahalta , että aattelin jumpata ja vaihtaa....Lähti onneksi irti helposti ja ei tarvinnu kauheasti väkivaltaa käyttää riippujen irrottamiseen. Riipun yläpään puslat jäi vielä vaihtamatta kun tuli pikkusen kiirus mutta puolet tehty niin pääsee seuraavalla kerralla vähemmällä Laitellaan pari kuvaa kun on niin kivoja.

Miten niin loppu?



Sitten kuvat vielä noista uusista komeista sinisistä urtsupuslista jos joku ei ole patrollin riippuja ja puslia ennen nähny ==)

Kuskin puoli...



Ja apparin puoli:



Yllättävän suuri vaikutus oli ajamattomuuteen tai ajo-omituisuuksiin noilla puslilla vaikka ei heti uskos. Jos ne nyt menis jonkun aikaa sitten.

Tänään siten tuli pitkästä aikaa metsästettyä kaikki etupään nipat sieltä jostain rasvan ja paskan keskeltä. Kummasti vaikuttaa tollanen pikku hommakin.

Seuraava isompi homma olis sitten muutaman korikannakkeen entisöinti.....Pelkkä ajatuskin saa hikoilemaan.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.03.2015, 14:21
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Tuli tänään vietyä patrolli suutin remppaan.....Tuomio että kaikki uusiksi. Noh rahaa se vaan on sanovat rahamiehet mutta ainakin meikäläiselle tuo tietää paljon teen juomista
Koko hoito sisältäen kaikki osat ja hehkut jne 650€ Jonkun mielestä halpa jonkun mielestä kallis mulle jokatapauksessa paljon rahaa. Noh jos nyt sitten palkitsis taas vaikka 5 vuoden oireettomuudella. Tosin työkalu pitää olla kunnossa jos meinaa töitä tehdä joten kättä taskuun. Kerrotaan sitten vaikutukset kun saan auton takasin pajalta.

Oli kuulemma neulat väljät ja vuotanut läpi jo melkein puhaltamispaineella. Onha se laiska ollut mutta se että miten laiska siitä tulee kun on suuttimet kunnossa Täytyy varautuu että lähtee käsistä =)

Yllättävän pienellä naftalla on mennyt kuitenkin tähän asti mitä nyt vähän pöllytelly mustaa. keskikulutus piripinta tankkauksella ja gps matkamittarilla laskien on ollut vajaa 11 litraa satasella maantiellä noin 80km/h . 450 kilsaa oli tuo koevedos matka joten aika varmaan saa tuloksen lähelle oikeaa
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.03.2015, 16:53
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Kyllä on outoa ajella Patikalla kun tuntuu että lähti yksi 100000km pois mittarista Nyt vetää komeesti isollakin vaihteella niin hyvin kun 3.3 vapari voi. Ennen remonttia pidemmässä loivassa mäessa sai jo ruveta hämmentää tai painaa lisää tennaria syvemmälle.

Nyt sirkuttaa niin hienosti kun tuon ikäinen moottori vai voi. Jopa dieselmieskin sanoi että käy nyt kyllä tosi komeesti.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2015, 20:15
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Tänään tuli todettua että korinkannake ei ole korinkannake jos kumi pyörii pultin ympärillä kun korikannaketta ei ole Lattia on mutta korinkannake on lähteny juoksentelemaan rungosta johonkin????? Noh Pitää parsia kasaan vaikka päästäisenä.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.10.2015, 20:21
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Päivitellään muutama kuvatus tännekin mitä löytyy vanhasta nissanista kun oikein kaivaa
No mätää tietenkin. Oli pikkuisen päässyt apparin puolelta korinkannake takalattian kohdalta sanotaanko huonoksi......



No onneksi on maastoauto niin on mahdollista tehdä vähän inhimillisemmät työasennot kun rupeaa karkoittamaan ruostepeikkoa.




No taistoon sano sotilas kun soppa loppui ja ruvettiin vääntämään korikannaketta uusiksi sitten oikein kaikkien taiteen sääntojen mukaan. Mukamas. Olisi pitänyt ottaa oikein mitat niin olisi voinut kloonata kun tarttee kuitenkin jossain vaiheessa taas paikata lisää






Samalla tuli sitten pisteltyä muutama muukin paikka paremmin kiinni kun löytyi yllättäen vähän lisääkin mätää. Ei enää viittinyt ottaa kuvia olis vaan ruvennut masentamaan.

No paikasta tuli pari otettua tosin eipä niistä oikein mitään tolkkua saa mutta laitellaan nyt näytille kuitenkin.

Ylhäältä

Ja tietenkin alapuolelta sama paikka;



Samaan hikeen tuli sitten laitettua vähän tujumpaa "työvaloa" kattotelineeseen kiinni aika hyvän tehoiset on ja näppärän kokoiset. Eikä häikäise konepeltiin kun on pistekuviolla.



Seuraavaksi sitten katsellaan jos niistä takajarruista saisi otettua muutaman kuvan

Kuulin tornihuhua että GR:n takajarru kilkkeet menis niinku melkein itsestään paikoilleen tohon vanhaan akseliin ainakin osittain? Joten kertokaa jos näin on ja onko muita järkeviä toimivia ratkaisuja tohon takalevyjarru rojektiin? Budjetti on aina tiukalla mutta koitellaan nyt kuitenkin jotain saada aikaan.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.

Viimeksi muokannut Castrol : 20.10.2015 20:25
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrolli... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 23.01.2009 18:43
Myyty patrolli oska80 O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 14:43
O:Patrolli komu O/M/V Ajoneuvot 6 10.08.2007 01:14
M:Patrolli -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.06.2007 16:34
O:patrolli tapsa4x4 O/M/V Muut 0 23.08.2005 10:08


Sivu luotu: 18:34 (GMT +2).