Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.03.2015, 20:12
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Ei tarttis kahta kertaa nosturiautoa tilata paikalle
Paatti sillan alle ja vinssillä vaihto

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.03.2015, 23:18
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Paatti sillan alle ja vinssillä vaihto
Hyvä idea, mut maksaapi se lavettiautokin viemään sinne sillan alle
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2015, 11:53
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Hyvä idea, mut maksaapi se lavettiautokin viemään sinne sillan alle
No jos jäiden lähdön jälkeen käyttäis vesistösiltaa
Ennen noita koneita kyllä nosteltiin miesvoimin avotilaan ja siitä köysillä korkeemmalle laiturille, mutta rahalla saa vaikka homman jollain teetettyä.
Minä kyllä yrittäisin katsella peilillä tai tarkastuskameralla koneen vuotokohtia, saattaisia selvitä helpolla remontilla?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2015, 13:38
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
No jos jäiden lähdön jälkeen käyttäis vesistösiltaa
Ennen noita koneita kyllä nosteltiin miesvoimin avotilaan ja siitä köysillä korkeemmalle laiturille, mutta rahalla saa vaikka homman jollain teetettyä.
Minä kyllä yrittäisin katsella peilillä tai tarkastuskameralla koneen vuotokohtia, saattaisia selvitä helpolla remontilla?
Joo, kyllä mä yritän sitä vielä tutkailla ensin just jollain peilisystemillä tms ettei turhaa työtä tule tehtyä. Jostain vuoti glykoliakin, mut olin näkevinäni et joku alemman letkun liitoskohta olisi vuotanut. Kunhan tulee lämpöisempää ja aurinkoista niin jaksaa paremmin innostua tostakin...

Tässä paatissa toi miesvoimakaan ei hirveesti auta, kun kone ei mahdu kajuutan ovesta ulos avotilaan. Se on nostettava katon kautta, eli se on otettava irti että saa ulos.

Paatti on pukeilla pihassa, eli ei viitti kuljetella mihinkään, ellei nyt sitten itelle ihan tekemätön paikka tule...mut jos kone pitää nostaa kokonaan pois niin toi kölivene on sen verran korkea, et nosturiauto pitää olla.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.03.2015, 20:06
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Entä jos konetta keventää ja sitten käsipelillä pois? Nesteet pois, apulaitteet pois, vaihteisto pois ja kansi irti. On jo paljon kevyempi kantaa. Nosturilla se tietysti helpoin on mutta ei ilmainen. Tai nostat sen sinne veneeseen , huoltopukki sinne ja huoltaa koneen veneessä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2015, 00:17
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79 Näytä viesti
Entä jos konetta keventää ja sitten käsipelillä pois? Nesteet pois, apulaitteet pois, vaihteisto pois ja kansi irti ?
Tätäkin on kovasti pohdiskeltu....marinointiosat ym olisi kans purettava, eli aika iso homma sekin pilkkoa kaikki, siellä kun ei sitä tilaa liikaa ole. Keväämmällä sit näkee mitä tapahtuu...
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2015, 09:17
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Pattingista joku kolmijalka/nelijalka ja siitä taljalla kone ylös. Sitten vene pois alta niin saa koneen laskettua maahan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
veneilijät herätys mettäsika Chit-Chat 9 09.08.2007 17:37


Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).