![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
, et saa joskus takaisin paikoilleen. Tehostimen hässäkkä vissiin mahtuu irrallaan olemaan vieressä ilman letkuista irroitusta?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kaasuttin kannattaa myös nostaa vain syrjään ei irrottaa kokonaan . |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuleeko toi kaasarin tiivistemuovi siinä yläkerran tiivarisatsin mukana?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ei se piti ostaa erikseen
|
|
#5
|
|||
|
|||
Hilun runko ja varapyörä palkki
Tuli noottia paikkailla tuota perässä olevaa palkkia, jossa aikoinaan ollut varapyörän hissi.
Tarvisi pari paikkaa siihen liimailla kiinni, mutta heräsi sitten ajatus että jos sen palkin vaihtais kerralla kokonaan, niin voisi päästä lopulta helpommalla, joten... Kuinkas porukka on noita korjailleet? Käykö siihen esim. ihan vaan sopivan kokoinen C-palkin pätkä, vai pitääkö rakenteellisesti vastata enempi alkuperäistä? Kävi myös ajatuksissa, jos kävis pokkauttamassa jossain pajalla enempi tuota alkuperäistä mukailevan palkin, jonka sitten vaihtaisi vanhan tilalle. Ei kenelläkään sattuis olleen jäänyt nurkkiin pyörimään tuota pätkää rungon perästä?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Todennäkösesti minä hitsaisin siihen uuden putken/palkin.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#9
|
|||
|
|||
|
taas tuossa tuli tuusattua 2.2 diisseli hilun kanssa..
Eli kone oli tässä ahdettu, mutta ahdin shaissena nyt siis vaparina. Kylmänä kaikki ok mutta koeajon jälkeen huomattiin että alkoi taas tupruttaa tyhjäkäynnillä sellaista harmaata mikä ei juurikaan millekkään haise? Samassa tuli myös huomattua että ylävesiletku oli muuttunut melko kovaksi.. Pahvi vaihtoon? vai onko muka normaalia? Ihmettelen vaan että autonaputtaa niin siististi kun diisseli voi ja lämmöt ei nousseet puolivälistä korkeammalle missään välissä? ![]() alustavasti kyselin jo tarvikeliikkeestä yläpääntiivistesarjaa eikä löydy.. motonetti näyttää nettisivuillaan myös "ei oota". Löytyykö Toyotalta ja mihinkähän hintaan?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |