![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ok. Taidan sitten pitäytyä siinä 31". Meinasin vaan että ruokahalu kasvaa yleensä syödessä mutta tekee sitten jos siltä tuntuu. Onko noille 31" pyörille 8" vanne paras, niin ja välityksenä on 6,5. Vielä lukoista tekeekö noilla palalukoilla mitään? oikeastaan lukot on seuraavana hankintalistalla. http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...2,43,366&lang=
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tommottis tosiaan joutuu 33" tekemään lisää tilaa.(muu kaarikin on jo aiemmin muokattu)
Eli korikiinnikkeen edestä kaikki pois,Polkimet mahtuu vielä liikkumaan kokolailla normaalisti.. Mä madalsin autoa varmaan 10cm ja parempaan päin se muutos oli tiellä/off ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaverilla oli edellisessä susukissa palalukko ja kyllä se siinä toimi, asvaltilla kuulemma hiukka naksutteli, ei pahaa sanottavaa. Omaan susukiini tilasin taakse arbin , ja tyytyväinen siihen oon ollut kun saa takapään lukkoon ja vapautettua kun siltä tuntuu. Pajareksella noi tml paineilmalukot myös molemmissa päissä(jos oikein muistan), ne siis halvemmat kun arbit...ilmeisesti ei oo kanssa niissä vikaa ollut ? Makuasioitahan nää on ![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuullut vaan että palalukko antaa periksi silloin kun sitä oikeesti tarvis. Tiellä ajoa ei tohon tötterön tule kuin siirtymät eli pienet paukkeet ei menoo haittaisi jos vaan toimii. Vois tietysti hommata palalukon ensin taakse ja testata miltä tuntuu ja sitten siirtää eteen kun joutuu laittamaan paineilmalukon. Tai sitten kylmästi kemppi ja leimaperä erikseen.
Kertokaahan kokemuksista noista palalukoista. Viimeksi muokannut Nivaar-6 : 01.03.2015 22:11 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei palalukkoa eteen..
Paineilmaa eteen ja kyl ne takafillarit peräs sit tulee kunhan etutassut on saanu nousemaan. Keräät sit rahaa lisää ja myöhemmin kytkettävää taakse. ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tarkoitus ruveta sj410 alustaa hieman ehostamaan kevyillä ja edullisilla muutoksilla eli pidemmät riiput ja uretaanipuslat, mutta mietin jos samalla vanhan sotaratsun jousia elvyttäisi tässäkin topicissa mainituilla peräkärryn lehtijousilla. Tarvetta ei ole mielinmäärin korottaa, mutta vähän saada uutta ryhtiä. Kyselisin mikä esim motonet / ikh valimoimasta järkevin peräkärrin jousisetti kannattaa ostaa ja miten toteuttaa ehostelut? Onnistuuko esim yksilehti jousi jokaiseen pakkaan lisäksi sopivan mittaisena vai kuinka?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
http://www.motonet.fi/fi/tuote/452424/Peravaunun-lehtijousi-500kg-4-lehtinen
sitten ikh http://www.ikh.fi/tuotehaku/LEHTIJOUSI#!tid20037 kaverin samuraihin puuhattiin se jousimuutos tollasesta pakasta. Eli otettiin etupakoista se lyhyin lati pois ja tosta pakasta toiseksi pisin lehtijousi siihen tilalle, pikkasen jäykistyi mutta ilmeisesti tästä ei haittaa oo..samalla tehtiin hieman pidemmät riiput. tuli aika järkevän korkuinen laitos, nyt viikonloppuna sit näkee miten se etupää toimii. toi on ainakin halpa keino nostaa etu ja/tai takapäätä ylöspäin. samallahan tosta motonetin jousipakasta sais yhden latin laitettua myös taakse, jos perse makaa maassa
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 04.03.2015 08:58 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja miksi niitä uretaanipuslia täytyy maastoautoihin änkeä? Ei ne ainakaan paranna alustan toimintaa maasto-olosuhteissa. Kyllä minä ainakin käytän ihan perinteisiä pehmeitä kumipuslia maasturin alustassa...
![]()
__________________
-Pauli- |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kyllä tuosta Toyotalla yli mennään, ku menin minä siitä talvella yli Lynxilläkin! Viimeksi muokannut PasMa : 01.03.2015 22:59 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
No ni,taas kyssäri koskien samuraita,koneen takaa,jostain virranjakaja tietämiltä ehkä,tai takaa kuitenkin,valuttaa jäähdytysnestettä,siis sillai että on havaittavissa märkyyttä,mistä voisi vuotaa muualta kuin kannentiivisteestä?löytyykö millään osoitteella räjäytyskuvaa?oon yrittäny etsiä kuvaa ja täyttötilavuuksia,mutta en oo löytäny,enkä pidä mahdottomuutena etteikö vika olisi etsijässä,kun tää tietoteknik ei oikein oo mun alaa.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Omassa samuraissa -88
Jäähdytysjärjestelmä - kokonaistilavuus 5,0l. Mikäli tarviit muita tilavuuksia niin tuikkaa sähköpostiosoite ja auton rekkari yv:nä niin saat paluupostissa huoltodataa. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Yv:tä laitettu.
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 21 (0 jäsentä and 21 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |