Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2004, 13:26
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Itte olen kuullut prässättävän pakkoja suoremmaksi ja ajattelin ittekin kokeilla moista operaatiota kun nyt takapakat on ihan paskana.
Ovat jopa kehuneet, että hyvin pysyis nipussa senkin jälkeen.
Tarvii kunnon prässin mutta onneksi kaverilla on maansiirtofirmalla sen mallin kone, että painelee vaikka pakat kolmin kerroin <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Poistelin lehtiä "hieman" liikaa, jotta saan pirssin leimalle. Kyllähän setä ne hyväksyi mutta parin mettäreissun jälkeen aikaki yx lehti on poikki ja pakat S:n malliset akselin kohdalta <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>
Siispä suositelen sitä kuolettamista lehtien poiston sijaan.

- jm

KoMk ry. Off Road Team

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traction barista sako Tekniikka & Jutustelu 35 13.08.2012 00:10
suzukiin traction bar? sami.k Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 15:21
o: etujousiin "kiilat pakkojen alle " (chevy) tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 13.05.2007 12:41
mielenkiintoinen traction bar Jande Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2007 15:26
Traction bar Patrolliin swamber Tekniikka & Jutustelu 10 26.04.2004 08:32


Sivu luotu: 15:09 (GMT +2).