![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itte olen kuullut prässättävän pakkoja suoremmaksi ja ajattelin ittekin kokeilla moista operaatiota kun nyt takapakat on ihan paskana. Ovat jopa kehuneet, että hyvin pysyis nipussa senkin jälkeen. Tarvii kunnon prässin mutta onneksi kaverilla on maansiirtofirmalla sen mallin kone, että painelee vaikka pakat kolmin kerroin <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Poistelin lehtiä "hieman" liikaa, jotta saan pirssin leimalle. Kyllähän setä ne hyväksyi mutta parin mettäreissun jälkeen aikaki yx lehti on poikki ja pakat S:n malliset akselin kohdalta <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> Siispä suositelen sitä kuolettamista lehtien poiston sijaan. - jm KoMk ry. Off Road Team
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
| suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
| o: etujousiin "kiilat pakkojen alle " (chevy) | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 13.05.2007 12:41 |
| mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
| Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |