![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Itelle tuli kanssa toi tracking-numero. Onneksi tuolta saa helposti rahat takaisin jos tuotetta ei näy ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
mitä itse kiinasta olen tilaillu ei aina toimi jokuseen päivään seuranta kiinanpostin sivuilla joskus ei ollenkaan,mutta paketit on aina tullut.
Saa nähdä kuin nyt käy. Tuli näistäkin seurantakoodi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sulla tais olla tunnarit tehty ebay.comiin kun noin helposti meni. Ite perskele pompin saksan ja usan sivujen välillä tunnin verran kun tunnarit ja ostos tehty eri sivuilla ja kumpikin ohjaa automaattisesti takaisin toisille sivuille. Enpä ole tuollaiseen luuppiin aiemmin joutunut...
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ebay.com/itm/50-INCH-288W...id%3D100148%26
tuommosia tilasin 2 kpl.toissapäivänä tein tilauksen ja tänä aamuna tuli ilmoitus,että on lähetetty.patrollin katolle suunnittelin työvaloiksi jos nuilla nyt sitte mittään tekee 10.3 oli arvioitu kotiutumispäivä.
|
||||
|
||||
![]()
^ samanlaisia oli tuolla edelliselläkin myyjällä samoilla kuvilla. Kiinassa tuokin myyjä ilman palautteita kaupoista. Näinköhän tulee mitään tuoltakaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
aika näyttää.pienellä varauksella odottelen,mutta onneksi on tuo turva että tarvittaessa saa rahat takaisin jos ei ala tulemaan
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tuota jos ootte esimerkiksi saksankielisessä ebayssa, niin ainakin Windows 7 kun törkkää hiiren oikealla johonkin kohtaan sivua ja sitten valinta "käännä kielelle suomi" tai mikä kelläkin on oletuksena. Kielen voi muuttaa sitten oikean yläreunan ikkunasta jossa kääntäjä informoi tapahtuneesta. Yleensä kannattaa kääntää englanniksi niin tulee järkevää tekstiä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitäisköhän seuraavaks sijoittaa johonkin hyvään ponziin vaiko nigerialaisikirjeisiin kun tätä liian halpaa ollakseen totta -valoakin tuli kokeiltua... |
|
|||
|
|||
![]()
Mulle ainakin tuli rahat takasin varmaan alle minuutissa.
Tosin samaa jenkki/Saksa ebay rallia mullakin, kun aikoinaan Saksan ebay:hin tunnarit tehny. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
24V LED vilkut & rele + LED parkit? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 27.01.2019 10:02 |
Myydään Led valoja 50€/kpl | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 5 | 01.04.2013 19:53 |
Myyty Led Bar | moggi-samuli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2012 07:00 |
[:] Jaksottainen LED-valaistus (advanced LED-technology) [:] | Kiltamestar | Chit-Chat | 7 | 19.10.2011 15:21 |
Myydään 4kpl LED työvalo, FLOOD, 3w Cree led, 12kpl, 9-36V jännite | CJ7 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.12.2009 13:07 |