![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Koitin muuten tehdä asiasta sen "casen", mutta mulla ei hyväksynyt sitä jostain syystä, oiskohan sen takia että myyjän tunnarit puuttu. Pitänee kokeilla toista kautta kuin siitä etusivulta suoraan...
|
|
||||
|
||||
![]()
no olipas sitten ihan hyvä etten saanut itse tilausta noista halvoista läpi ja vittuunnuksissani sitten tilasin sen 500W barin, nyt tuli fedexiltä viesti että tilauksesi on saapumassa, hoitavatko he vai hoidanko itse tullauksen.
annoin heidän hoidettavaksi, käy niin paljon vaivattomammin kun ei paljon ole tilaillut näin isoja että tullaus vaaditaan... |
|
|||
|
|||
![]()
No ilmasta lounasta ei sitten ollut vieläkään. Ilmotanko vaan että en saanut tuotetta vai mitä toi "casen" aukaseminen tarkottaa?
E: Tulikin sähköposti että rahat ovat tulleet takaisin Paypal tilille ja paypal siirtänyt ne suoraan tilille, joten kai ne huomenna näkyy tilillä. Eipä näissä onneksi riskiä ole. Viimeksi muokannut JiPe : 25.02.2015 19:44 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
24V LED vilkut & rele + LED parkit? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 27.01.2019 10:02 |
Myydään Led valoja 50€/kpl | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 5 | 01.04.2013 19:53 |
Myyty Led Bar | moggi-samuli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.11.2012 07:00 |
[:] Jaksottainen LED-valaistus (advanced LED-technology) [:] | Kiltamestar | Chit-Chat | 7 | 19.10.2011 15:21 |
Myydään 4kpl LED työvalo, FLOOD, 3w Cree led, 12kpl, 9-36V jännite | CJ7 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.12.2009 13:07 |