![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Laitoithan orkkis-stefan?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
en. mutta miten se ei koko ajan falskais jos sieltä??
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Niin paljo kuuli kans huonoa tarvike stefoista hj:n kampuralla että meni ihan orkkis paikalleen konerempan yhteydessä. Huono paikka säästää kun on hieman ilkeä vaihtaa jos hajoo
__________________
Focus RS -03 HJ 61 -88 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Siis tuliko tuota öljyä koneesta vai laatikosta: koneessa mustat öljyt, ja laatikossa "hunajaiset, pistävällä tuoksulla"
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
erittäin hyvin sanottu. paitsi: peräöljy haisee p..seelle. punanen on useimmiten ohjauksesta.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Sitä kun ei sitten enempää tutkinu ni ei tiiä kumpaa
eihä se oo ku laatikko ja vauhtipyörä irti ni pääsee vaihtaa mutta ei se rikki oo ku ei enää vuoda.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
onko siinä hyvät ns. takasheittourat. mulla kävi samalla tavalla kun eka laitoin tarvikkeen urat puuttu kokonaan
|