Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2015, 09:21
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

käyttis Pajeron parantelua.....


Laitetaan nyt samaan topicciin suzukin kanssa,

elikkä pajeroon tuli tekastua soa takapäähän, tuli huomattavasti mukavempi ajaa ja pehmeämpi. Keula kiristeltiin vääntösauvoilla ylemmäksi kuitenkin niin että vähän säilyy joustoja.

Samalla tuli rasvattua kaikki keulan nivelet ja kardaanien ristikot.

jakolaatikkokin sai muutaman uuden stefan ni jos vaikka alkais nuo ainoat ölppä vuodot loppumaan.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150221_153654.jpg‎
Views:	440
Size:	69,6 Kt
ID:	57558   Click image for larger version

Name:	20150214_185321.jpg‎
Views:	458
Size:	70,5 Kt
ID:	57559  
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.05.2015, 14:22
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

ilmarööriä suzukiin


Päivitellään tanne taas jtn jonnin joutavaa ropellusta.


snorkkeli piti tehä suzukiin tulevien reissujen varalta..

orava suodatin, haitariletkua ja pakoputken mutka + muutama klemmari


laturille tuli tekastua uusi kiristin, mallia pysyy varmasti hihna tiukalla
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150524_150441.jpg‎
Views:	369
Size:	73,6 Kt
ID:	60504   Click image for larger version

Name:	20150524_150433.jpg‎
Views:	363
Size:	64,2 Kt
ID:	60505   Click image for larger version

Name:	20150524_150519.jpg‎
Views:	384
Size:	93,2 Kt
ID:	60506   Click image for larger version

Name:	20150503_161244.jpg‎
Views:	373
Size:	69,6 Kt
ID:	60507   Click image for larger version

Name:	20150503_161231.jpg‎
Views:	399
Size:	69,1 Kt
ID:	60508  

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.05.2015, 14:24
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Kuvat käänty jotenki fuck off asentoon olkoot perkele
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.06.2015, 12:54
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Viikonloppuna tuli käytyä Raajärvella safaroimassa mahtavassa seurassa.

Suzuki senku vaan porskuttaa etiäpäin,







lapland trophyyn olisi seuraavaksi tarkoitus lähteä, sitä ennne to do listalla olisi.

-kytkin paketin vaihto

-akselitiivisteen vaihto etuputkeen

-sovitella 33 " renkaat alle

-etumurikkaan pinionin stefa


ja evkä pientä alustan säätöä, takavinssin asennuksen jälkeen calminin lehtipakat alkoi nöyrtymään takapäästa.....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.06.2015, 15:11
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

33" renkaat ? Mitkä akselit sulla tossa on
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.06.2015, 20:42
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
33" renkaat ? Mitkä akselit sulla tossa on
suzukin omat akselit, tosin ne 33 renkaat mitkä tulee on mutikat eli ei niin karkealla kuviolla, josko se antais vähän anteeksi.....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.06.2015, 22:04
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Kaiken saa rikki Minä oon vuosikaudet ajellu suzukin omilla akseleilla 33" boggereilla ja tsl :llä . Joskus on joku murros menny mutta sekin omaa tyhmyttä kun on pitäny vähän jarrulla auttaa etupään puuttuvaa lukkoa
Arbbi jos on edessä ni pitää käyttää järkeä koska käyttää ja koska ottaa vaan suosiolla vinssillä eteenpäin
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kierrejousi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tyylikästä rakentelua Byrocrat Linkit 13 24.08.2012 20:27
Hiluxin rakentelua -71 Maasturiprojektit 10 06.04.2008 15:00
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Rakentelua helpotetaan? pyyvama Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2005 22:32
Rakentelua paapu Tekniikka & Jutustelu 0 15.08.2003 09:09


Sivu luotu: 00:55 (GMT +2).