![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
käyttis Pajeron parantelua.....Laitetaan nyt samaan topicciin suzukin kanssa, elikkä pajeroon tuli tekastua soa takapäähän, tuli huomattavasti mukavempi ajaa ja pehmeämpi. Keula kiristeltiin vääntösauvoilla ylemmäksi kuitenkin niin että vähän säilyy joustoja. Samalla tuli rasvattua kaikki keulan nivelet ja kardaanien ristikot. jakolaatikkokin sai muutaman uuden stefan ni jos vaikka alkais nuo ainoat ölppä vuodot loppumaan.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#2
|
||||
|
||||
ilmarööriä suzukiin
Päivitellään tanne taas jtn jonnin joutavaa ropellusta.
snorkkeli piti tehä suzukiin tulevien reissujen varalta.. orava suodatin, haitariletkua ja pakoputken mutka + muutama klemmari ![]() laturille tuli tekastua uusi kiristin, mallia pysyy varmasti hihna tiukalla
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kuvat käänty jotenki fuck off asentoon
olkoot perkele
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Viikonloppuna tuli käytyä Raajärvella safaroimassa mahtavassa seurassa.
Suzuki senku vaan porskuttaa etiäpäin, ![]() ![]() ![]() lapland trophyyn olisi seuraavaksi tarkoitus lähteä, sitä ennne to do listalla olisi. -kytkin paketin vaihto -akselitiivisteen vaihto etuputkeen -sovitella 33 " renkaat alle -etumurikkaan pinionin stefa ja evkä pientä alustan säätöä, takavinssin asennuksen jälkeen calminin lehtipakat alkoi nöyrtymään takapäästa.....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
33" renkaat ? Mitkä akselit sulla tossa on
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
suzukin omat akselit, tosin ne 33 renkaat mitkä tulee on mutikat eli ei niin karkealla kuviolla, josko se antais vähän anteeksi.....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kaiken saa rikki
Minä oon vuosikaudet ajellu suzukin omilla akseleilla 33" boggereilla ja tsl :llä . Joskus on joku murros menny mutta sekin omaa tyhmyttä kun on pitäny vähän jarrulla auttaa etupään puuttuvaa lukkoa ![]() Arbbi jos on edessä ni pitää käyttää järkeä koska käyttää ja koska ottaa vaan suosiolla vinssillä eteenpäin
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
| Luokat |
| kierrejousi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tyylikästä rakentelua | Byrocrat | Linkit | 13 | 24.08.2012 20:27 |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Rakentelua helpotetaan? | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2005 22:32 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |