![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Hippanoppa;1205068]Kaveri sano mulle eilen, et mä haisen homeelta ![]() Oisit sanonu et haista home! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Home, Sweet Home
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Home on Viron kielellä hallitus. Eli hallitus on nykyään suomessa oikea kansan vitsaus
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kingii, ählämi pizzaa, kengurukaljaa... myöhemmin illalla jallua ja täykkäreitä...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kaljaa ja net fliXistä punisher raina... voi kun voi olla viihyttävä pätkä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pikku nopsa känni ja tämä pyöriin, "MIKÄ v_t_u täsä s__t_na oikein naurattaa"
![]() https://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 Viimeksi muokannut SERMAX : 21.02.2015 21:16 |
|
|||
|
|||
![]()
Käytii madekatiskoilla ja taas täynnä tyhjää... tai no pikkuahvenia ni jos lähipäivinä iskukoukut hauille pyyntiin, ne ny pitäs olla suht varmaa settiä.
Onneks on karhua mutta mitähä täs keksis ko kotio päästää ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... Selviskö se närästyksen syy ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ejakulaatio
|
||||
|
||||
![]() Alkaa olla maha haava jo selätetty. ![]() ![]() -edelleen kyllä närästää ja tulee paha olo helposti... mutta olen niin iloinen että roppa sietää taas juoda muutamat oluet mukisematta. Mutta joo toipuminen vielä kesken ja odotellaan tuloksia, onko mulla nyt sit se suolisto tauti vai joku tulehdus sielläkin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |