![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt iski 410 kinkkinen käyntivika. Ensin ilmeni kierrosten puute noin 4000 jälkeen, siihen asti toimi todella hyvin. Kävi tyhjää hyvin ja tasaisesti ja vastasi kaasuun hyvin. Sen jälkeen alkaa remontti ja ongelmat. Kaasari irti ja todetaan aika likaiseksi. Ultraänipesurissa puhtaaksi ja paikoilleen.. toimi kun unelma ja kierroksia löytyi riittämiin noin 5 min. Sen jälkeen alkoi röpeltäminen ja satunnainen putkeen ampuminen. No kaasari tyhjäksi ja vettä tuli muutamia tippuja.. ei vaikutusta. Kaasari purettu atomeiksi ja puhallettu puhtaaksi ja kuivaksi noin 3 kertaa. Bensapinta säädetty. Tulpat, johdot, puola, konkka, kärjet vaihdettu. Sytkä kohdallaan ja samoin kärkiväli. Jakohihna tarkistettu ja ajoitus kohdallaan. Bensapumppu tarkistettu ja ainetta tulee hyvin. Ja sama meno jatkuu et käy tyhjää vaivanloisesti ja ei kestä kaasua. Alkaa menee hermo pikkuhiljaa kun ei keksi mikä ihme sitä vaivaa.. nyt tarvis vinkkejä!!
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kannusta pensaa suoraan kaasarille?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pullosta on tarjottu bensapumpun kautta. Näki et menee ja tulee.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noissahan vanhemmiten virranjakajan akseliin tulee pirusti väljää, eli sytkä ei pysy kohdillaan. Oireet viittaa myös puolaan mutta se siis jo vaihdettu.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jakaja ei tunnu pahalta. Pieni klappi. Ja puola on varaosapuola jonka pitäis olla ehjä. Mittasin sen ja antoi ihan ok arvoja. Voihan uuden puolan hakea varmuuden vuoksi.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikä vedä ilmaa kaasarin läpänakselin välistä? Joskus ollu myös se
ainoa sähköventtiili siinä kaasarin päällä puhki silleen et imee ilmaa välistä
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Puolavikaa ehdotellaan täältäkin. Oli vähän samanlaisia oireita meilläkin.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
MikkoS susukiin tuli puola mun vanhasta 410 mikä oli käyntikuntoinen ja toimiva muutenkin. tosin kaapissa ollut pari vuotta , voisko olla hajonnut ??
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
No meiän suikka ainakin rupes toimiin uudella puolalla. Eikä se oo ku jotain 10-15 ekee, ettei ny pitäs korkeelta putoo.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis kaikki sytkäosat uusia. Kansi, pyörijä ja puola. Ei vaan lähde käymään. Vähän potkii ja hetken käy mut ei kunnolla. Täytyy varmaan hommata jostain toinen kaasari ja testata ettei sen kans oo mennyt mikään vituiksi..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Nonni. Nyt toimii.. markan vika. Uusi kondensaattori oli rikki. Nyt laulaa hienosti
![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |