Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2015, 22:42
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Mä en osaa sanoa mutta jos voidaan rinnaistaa kiinan laatuu tms ettei saa osia niinkuin arbin lukkoo niin sinuna säästäisin sen verran et saisit kunnon lukon johon saa varaosia jos jotain hajoaa.

https://www.youtube.com/watch?v=dyzyAVPTM8c

Tuosta videosta voi päätellä arb lukon ja kiinalaisen eron

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2015, 22:57
äljii70:n Avatar
äljii70 äljii70 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.11.14
Sijainti: Kokemäki
Viestit: 58
Perusasetus

Hyvä video, taidan jatkaa säästöä ja ostaa ARB:in sit joskus.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2015, 23:08
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Joo kannattaa katsella kunnon renkaita ekana
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.02.2015, 05:32
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Kesällä tuli laitettua nuo paremmat valot, haarotukset sieltä apparin puolelta pistokkeen jälkeen kutisteliittimillä ja vasemman puolen johdot lattian reunaa pitkin listan alle ja teippiä päälle muihin paikkoihin. Suojaputkessa sitten pahvien alta viennit.
Vetokoukun sähköt jätin pois kokonaan, yksi vikakohde vähemmän.
Joku töpinki tuossa muistaakseni kävi ensin, johtojen värit muuttuvat lokarin sisällä olevan pistokkeen ja vanhojen lyhtyjen välillä, joten kannattaa kattoa lampulla mikä on mikäkin.
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.02.2015, 12:10
äljii70:n Avatar
äljii70 äljii70 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.11.14
Sijainti: Kokemäki
Viestit: 58
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Joo kannattaa katsella kunnon renkaita ekana
Joo renkaat olis hakusessa, kun lauantaina hain vanteet. Mitkä sit olis ne kunnon renkaat
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2015, 16:05
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja äljii70 Näytä viesti
Joo renkaat olis hakusessa, kun lauantaina hain vanteet. Mitkä sit olis ne kunnon renkaat
Tuohan on niin maku asia mut kestävemmät kyljet parempi kuvionti. boggereita itse kattelisin tai sit pitbull rocker
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2015, 09:14
timpe83:n Avatar
timpe83 timpe83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: ylivieska
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Mä en osaa sanoa mutta jos voidaan rinnaistaa kiinan laatuu tms ettei saa osia niinkuin arbin lukkoo niin sinuna säästäisin sen verran et saisit kunnon lukon johon saa varaosia jos jotain hajoaa.

Itellä on tml:n lukko ja ainakin tähän asti on osat passannut suoraan arb:sta. Vanhempi malli oli heikko mutta nää uudemmat ovat rakenteeltaan samanlaiset ku uudemmat arbit nii uskon kestävän ihan hyvin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.02.2015, 16:01
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timpe83 Näytä viesti
Itellä on tml:n lukko ja ainakin tähän asti on osat passannut suoraan arb:sta. Vanhempi malli oli heikko mutta nää uudemmat ovat rakenteeltaan samanlaiset ku uudemmat arbit nii uskon kestävän ihan hyvin.
No hyvä että jollain omaa kokemusta asiasta. itsehän en omista lukkoja mutta sinällisesti itse kaadun arbin puoleen sitten kun lukkoja ostelen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.02.2015, 07:10
vv87 vv87 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 97
Perusasetus

Lj70 vauhtipyörä


Hei.
Osaako kukaan sanoa että pitääkö lj70 vauhtipyörän pultit uusia aina kun käyttää pyörän pois ja mikä on kiristys momentti pulteille?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.02.2015, 23:57
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vv87 Näytä viesti
Hei.
Osaako kukaan sanoa että pitääkö lj70 vauhtipyörän pultit uusia aina kun käyttää pyörän pois ja mikä on kiristys momentti pulteille?
yritin etsiä tuloksetta. En tiedä millainen marmoritiski siel on mut täälläpäin hyvin ystävällisiä muutaman kopion niiden korjauskirjasta sain
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 20.02.2015, 07:02
vv87 vv87 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 97
Perusasetus

Kiitos vinkistä. Vetelin pulttipyssyllä kiinni vanhojen pulttien kanssa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.03.2015, 18:46
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Onko jollain läjään 1KZT koneen asentaneilla kokemusta ahdistaako läjän oma ilmansuodatin tuossa koneessa, eli olisiko aiheellista asentaa suurempi kotelo ja suodatin. Ei viitteis huvikseen alkaa rakentelemaan ja kokeilemaan kun ei tuota tilaakaan liiaksi konehuoneessa ole, eikä sen puoleen isompaa suodatin koteloakaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 18:23 (GMT +2).