![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Nyt kun vihdoikin sain patrollin ilmattua ja käyntiikin lähti niin tuli sellanen ongelma kun aukasin syylärinkorkin niin sain nauttia glykooli kylvytystä . Eli missäs on vika kun moista tekee, uusikansipahvikin(metallinen) on vaihdettu?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kansi kiero tai venttiilien välistä halki
Jälkimmäisen itse 2 kertaa kokenut
|
|||
|
|||
![]()
eikös siinä tapauksessa olisi öljyt ja vedet sekaisin. just hioin venttiilit niin näyttivät ainakin ehjiltä.tuntuu ettei vesi kierrä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli ainaki kasatessa kolmesta pytystä venttiilien välistä kansi halki. Eikä oo ollu tollasia ongelmia. Isot pojat väittää ettei ehjää sd:n kantta oo ees olemassa mut toi venojen välistä halkeaminen ei aiheuta ongelmia. Tiiä näistä sitte..
|
|
|||
|
|||
![]()
ei ole maitovaahto eikä pulputa syyläristä, nostaa vaan veden pintaa kokoajan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Niin se teki kaverin patu kanssa. Kansi halki. Oli uus pahvi ja sit toisenlainen pahvi ja aina sama juttu. Pisut ja kakat ei menny sekasin. Sama oli mulla hilussa. Kansi suora ja uus pahvi ja painetta vaan keräs ja keräs. Uus kansi tuli siihenkin ja ajot jatku.
Viimeksi muokannut hitoy : 13.02.2015 16:30 |
|
|||
|
|||
![]()
ei kellään olisi td kantta myydä mallia halpa ja ilmainen
![]() |
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |