![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla vastaava vekotin on Nokian puhelimessa oleva vatupassisovellus. ![]() ![]() Mulla piti käyttää GZJ:n kulmat laserissa kun täällä vaadittiin raportti korotuksen leimauksessa. No käytinkin auton sitten varmuudeksi toisella asemalla, jossa sitä ei sitten vaadittukaan! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo pittää säätää tai säädättää kohilleen kunhan nyt ensin saa akselit alle, meitä on onneksi siunattu parilla korjaamolla, joiden porukka osaa ja ymmärtää rakennettujen autojen päälle ja kulmat osuu aina laakista kohalleen.
Onkos tuossa levyjarrullisen takasen laitossa jotain sudenkuoppia, vai heittokeikka? Osuuko esmes käkkärin vaijerit jne?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ohjausiskari on muuten pakollinen, jos sellainen on autossa uutena ollut!!
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakaan minulla ei ole ollut kummassakaan XJ:ssä, eikä ZJ:ssä sen jälkeen kun olen vaihtanut orkkiksesta erilaisen ohjauksen - eikä ole ollut koko kikkareelle mitään käyttöä. Ei ole leimalla ikinä mitään marmatettu, ja hyvä niin. Ylipäätään ensimmäinen asia mitä pitäisi AINA tehdä jos auto woblaa, on poistaa ohjausiskari. Sen jälkeen selvittää millä säädöillä ja mitkä väljät/ vialliset osat vaihtamalla woblaus poistuu - ja vasta sitten asentaa iskari takaisin jos sitä haluaa käyttää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs takia se sinne tehtaalla on laitettu jos siitä ei mitään hyötyä ole?
Eivät oo osannu aurauksia säätää? :-( |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 10.02.2015 23:23 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun kelit parani, palasin tuohon "vot-vot-vot" äänen ihmettelyyn. Ainoa välys mitä aiemmin paikkoja läpikäydessä löysin, oli apukuskin puolen etupyörässä pystysuunnassa. Heilui ihan tuntuvasti. Tästä syystä päättelin laakerin oireilevan ja varaosakin on takakontissa odottamassa.
Törmäsin kuitenkin internetissä Varmaan tietoon, että jos välys ei poistu kun painaa jarrua, niin vika voi olla muualla kuin laakerissa. Vaimon ollessa töissä keppi penkin ja jarrupolkimen väliin ja heiluttelemaan. Välys ei muuttunut käytännössä lainkaan, vaan samalla tavalla hölskyy. Mikä kaikki tuossa nyt voi olla väljää, vai onko vastaus vaan "kaikki"? Yksin oli hankala katsella missä kohti alustaa voisi klappia näkyä, mutta ainakaan mikään kohta ei näyttänyt heiluskelevan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |