![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kuinka montaa erisortin taka-akselia on gen1 pajeroon tehtaalta lähtenyt? Huomasin vaan ku tuossa koko akselin vaihdoin tuohon signaturen pajeroon ni alta läks pois semmonen isobanjoinen (tasainen pohja) ja tilalle meni ny ainakin toistaiseksi semmone pyöreä pohjaisella banjolla oleva.. välitys pitäs molemmissa olla se perinteinen 4.875... kardaanin laippa tieten erimoinen noissa mutta ne näky saavan vaihdettua päikseen.. lukkokin tuossa tuntuisi olevan mikä alle meni ja niin oli vanhassakin.. ulkoiselta olemukseltaa toi vanha jotenkin näyttäs kestävämmältä ja jahka sen puran ja toteen vahinkojen laajuuden niin päätän remontoinko sen ja nakkaan takas alle.. eihän siitä olekkaan mennyt kun jarrut, molemmat pyöränlaakerit ja jollen väärin kuulostellut ja tunnustellut niin välitys saattaa ollakkin ehjä ![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ainaki kolmee eri perää
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Bensakoneisten 4,625? Välitteinen, dieseleissä vissiin yleisin toi 4,875 ja niitä näkyy olevan ainahin kahta sorttia, sit on se harvinaisuus 5,25 vai 5,125 välitteinen... noi ny äkki googlauksella tuli vastaan... noita lyhyimmän välityksen omaavia liippejä ei vissii ole suomen maahantuonti ohjelmassa ollutkaan... tai sit oon ymmärtäny jotain väärin lukemistani jutuista..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkos noi vm:96 eteenpäin olevat 2.8tdic kuinka paljon kestävempiä tekniikaltaan kun vanhemmat 2.5td? Ei oo viä pajerosta kokemuksia ja semmosta ny kattellu.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kai ne kaikki kiisselit on aika alistuvia kannen halkeilulle, johtuen siitä ettei ihmiset
A) eslämmitä ENNEN liikkeelle lähtöä B) jälkijäähdytä ajon jälkeen ENNEN moottorin sammuttamista |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mieleeni juolahti kyssäri !
Eli minulla, niikuin varmaan aika monella muullakin on Gen1 pajerossa syöttöpumpun kyljessä hemmetinmoinen nippu johtoja. Onko pumpussa mahdollisesti sähköinen ennakon säätö kylmäkäynnistystä varten ? Pumppuhan ei toimiakseen tarvitse vissiin, kuin sammutinsolenoidille virran. Lähinnä tässä kun olen autoon johtosarjaa suunnittelemassa, niin kiinnostaa, että paljonko voi raksia turhaa johdinta pois. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() edit. Jos siin sun pumpussa on joku sähköinen säätö ni se ei sit ole orkkis.. ![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |