Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.02.2015, 22:45
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Piti olla hiljaa.... mutta täytyy vielä avautua.....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Toi on ihan tosi juttu, sen ymmärtää viimeistään kun googlettaa sun nikin........
Herra on hyvä ja vertaa.........
Ollaan ehkä tasoissa viestien määrässä mutta aika on eri. Herra on lähtellut viestejä saman määrän noin 5:den vuoden aikana mitä minä 11:ta vuoden aikana.
Ja vain tällä foorumilla......
Sun muista SOME:ilusta en tiedä "pas*an" vartaa eikä kiinnostakkaan....

Mun mielestä siinä on 6:den vuoden ero ja se on paljon jos kalenterlla, kellolla tai millä tahansa mitataan.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 06.02.2015 22:47
Vastaa lainaten
Vanha 06.02.2015, 23:03
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Herra on hyvä ja vertaa.........
Ollaan ehkä tasoissa viestien määrässä mutta aika on eri. Herra on lähtellut viestejä saman määrän noin 5:den vuoden aikana mitä minä 11:ta vuoden aikana.
Ja vain tällä foorumilla......
Sun muista SOME:ilusta en tiedä "pas*an" vartaa eikä kiinnostakkaan....

Mun mielestä siinä on 6:den vuoden ero ja se on paljon jos kalenterlla, kellolla tai millä tahansa mitataan.
Verrataan vaan, ei haittaa. Mutta en kiellä että en someta, kirjoitanhan nyttenkin someen, eli tänne.... ja Fasetankin (ainakin luen päivittäin)... Minulla on ihan sama mitä kukakin tekee mutta jos jollain on 12 nimimerkkiä eri foorumeille niin ehkä ei kannata huutaa että ei someta....
Vastaa lainaten
Vanha 06.02.2015, 23:46
Mela-Antero Mela-Antero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.06.14
Sijainti: Keuruu
Perusasetus

Humalaisen tarina tulossa, vastuu lukijalla

Itse käytän facee, instagrammia niillä vitun hästäkeillä, koska se on alkanu muodostua aika vahvaks tulokkaaks nykyajan puskaradioks, koska ite en kierrä kisoja ajamassa offin/rallin puolella, niin oon tavallaan "Nimetön". Silti moni on tunnistanu mut kun on ollu puhetta esim. Corollan osista, sit oon näyttäny kuvaa rojekteista yms. Niin aika usein nousee esiin että joku näyttäny facesta kahvitunnilla kuvia kaverille yms.

Silti foorumi on aina foorumi, ennemmin täältä etin " iltasadun" kun facepöökin ulinoiden seasta
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2015, 07:06
jame80:n Avatar
jame80 jame80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 24.10.07
Sijainti: suonenjoki
Perusasetus

molemmat käytössä ja tuolta lärvikirjan puolelta ku tälleen lauantai aamuna katsoo iskee tunne, että miksi ei ole alkolukkoa saatavissa netti kirjoitteluihin .
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2015, 07:46
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Perusasetus

Joskus tulee yöllä pienessä porossa kirjotettua vähän mitä sattuu tälle palstalle niin sen jälkeen menee muutama päivä ennenkö kehtaa käydä lukemassa että montako on vetänyt vihannestiskin nenään.Joskus miettiny että pitäiskö lopettaa koko kirjoittelu ja siirtyä pelkästään lukemaan kun eihän sitä pysty poiskaan olemaan.
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2015, 08:00
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jame80 Näytä viesti
molemmat käytössä ja tuolta lärvikirjan puolelta ku tälleen lauantai aamuna katsoo iskee tunne, että miksi ei ole alkolukkoa saatavissa netti kirjoitteluihin .
Korjaisin hiukan että nettikirjotteluun... ei siellä taida muiden kossuttelut käydä niin pahasti ruudulle ku tän yhen sankarin. Joku voisi ehkä valvoa totakin ryhmää? Aamulla 6.n jälkeen kurkkasin tänne ja sinne.. taas uusi päivä koukutettuna. 😂
Vastaa lainaten
Vanha 07.02.2015, 08:03
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba on kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jame80 Näytä viesti
Sellasta se on... Vähän kun ottaa jännityksenpoistajaa, elikkäs alkomahoolia, niin ihmisitä alkaa lähtemään aika herkästi pikkusen levotonta tarinaa
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep osiksi ja kasaan alle 4 min Heering80 Linkit 4 14.12.2010 21:33
Egyptissä offaamaan? panzer Chit-Chat 5 28.11.2007 17:12
Hummerilla offaamaan JiiPee Linkit 4 21.10.2005 21:34
Indonesiaan offaamaan? baxxter Chit-Chat 1 16.11.2004 14:43
Lambolla offaamaan[?] larvala Tekniikka & Jutustelu 31 01.08.2004 21:41