![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Minkälainen takaperässä lukko on 90 kingissä??? Kun ei pyöri kuin oikean puoleinen mutta jos antaa kierroksia ja päästää kytkimen vasen pyörähtää mutta lopetta pyörimisen??
|
|
|
||||
|
||||
|
Kitka,mulla tekee väli samaa jos on viilee ilma,toimii kun lämpenee,täähän on vaa mun huomio,vois koittaa öljyt vaihtaa lsd:ihin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kannattaa tehä kemppi
kestää minkä kestää... mua vituttaa ainakin toi kun luistaa jatkuvast...
|
||||
|
||||
|
Nii,noh,jos jaksaa aina vaihtaa murikan katsastukseen,mulla ainaki toiminu ja pitäny ihan kiitettävästi,muistaa vaa vaihella öljyjä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiristiks sä tony vääntösauvat ihan tappiin?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiristin, ja ihmeen hyvin on joustoo... ja toi kuitenkin nous aika hyvin..
Takapää on tietty niin löysä... miks perä pitäs leimalle vaihtaa ? :O
|
|||
|
|||
|
kemppilukko ei kelpaa leimalle,ja on käyttö autossa tosi hankale,pyörien nopeuserot.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo mulla kanssa mielikuva että hylky tulee kempillä,viisaammat valaiskoon,taidan sitte ittekkin vetää sauvat tappiin,ja rälläkällä sen rajotuslerpakkeen ylhäältä pois,unohtamatta kallistuksenvakaimen heivausta,nii ja lueskelin että muutama prikka tukivarren väliin ylös auttaa ajamista kummasti.säätäähän niitä joutuu kummiskin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |