![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Enkä muihinkaan SOME sontaan koska mä olen epäsosiaalinen.....
|
|
||||
|
||||
![]()
joillekkin voisi antaa paidan olipa kerran elämä nyt on fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en myöskään itse kuulu kyseiseen diibadaaba yhteisöön ![]() mulle piisaa hyvin OFFIPALSTA ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Tekasin vasebookkiin tunnukset joskus aikoinaan mutta ei oikein ole vieläkään auennut se sen toiminta, liian monimutkaista vissii
![]() Tää Offipalsta on sentään aika selkeä väsyneelle/juopuneelle trasseliukollekkin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei sovi epäsosiaalisille erakoille nuo sosiaalimediat! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ep%C3%A...ersoonallisuus Koko sosiaalinen hapatus on samaa huttua Jenkkien kaksnaamasen yltiö- ystävällisyyden kanssa..... Eli juuri noi SOME/yltiöystävälliset tyypit ovat juuri niitä pahimpia selkään puukottajia. Parempi kun on selkä seinää vasten ja näkee mitä taphtuu. ![]() Parempi kun pistää itse ensin.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Offipalsta ei missään nimessä ole sosiaalinen media. Kukaan ei tunne ketään ja henk.koht. mieltä painavista asioista ei avauduta. Eihän...
Editti: vaikka naamakirjassa olenkin, niin aika vahvasti kaikki henkilökohtaiset peräpukamista avautumiset olen koittanut karsia pois päivityksistä.
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 05.02.2015 21:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo,ei tuu,antaa muiden kieriskellä itsesäälissään,,,,klamydia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Facebookkia haukkuu eniten ne jotka sitä eivät ole koskaan edes käyttäneetkään. Tölkkiharrastajilla on parikin foorumia Suomessa, joista toinen tosin kuihtunut lähes totaalisesti jostain syystä.
Facebookissa on erilaista aktiviteettiä paljonkin, mutta ei se foorumia korvaa. sama juttu on varmasti tämänkin offipalstan kanssa. Facebookissa on helppo perustaa kaveriporukalla chattejä, tehdä tapahtumille omia sivuja ym, tavoittaa aiheesta aikaisemmin tietämättömiä ihmisiä ja tutustua ihmisiin heidän omalla nimellään.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täysin samaa mieltä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei oo veispuulki rofiilia, vaik kaikki sinne yrittää houkutella. No tulevaisuudesta ei tiä, mut ei ainakaan viel oo ollut tarvetta. Puhelimella ja vatssapilla pystyy kyl toverit tavoittamaan... En oo sitä vastaankaan, mikä on multa ihmeellistä...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|||
|
|||
![]() Onneksi ollaan "vapaan ilmaisun valtakunnassa"Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ja pitää sitä mistä haluaa...... Valitettavasti, joillain riittää itsekritikkiä olla kokeilematta. Toiset tykkää.... toiset ei..... ![]() ![]() ![]() Ja kaikkien kannatta muistaa. Toiselle kun kumarrat niin toiselle pyllistät ![]() Ja jokainen varmaan ymmätää että mä olen vastaa SOME:a. ![]() ![]() ![]() Elämää on oikeasti ruudun ulkopuolellakin....... |
|
||||
|
||||
![]()
Elämää on oikeasti ruudun ulkopuolellakin.......[/QUOTE]
Tuota komppaan...
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|||
|
|||
![]() Vaikka mä "VIHAAN" tota Some:a
Niin on siinä mun mielestä yksi hyvä puoli.....
![]() ![]() ![]() Jota sen käyttäjätkään eivät ole tajunneet...... ![]() ![]() ![]() Sen käyttäjät on ihan järjettömän tehokkaita kun pystyvät hoitamaan "normi" hommansa ja arkensa ton ohella niin kuin alkoholisti työnsä. Tais olla aika paha vertaus mutta suurin osa sen käyttäjista on siihen addiktoitunut ja käyttää siihen liiiiiaaaan paljon aikaa............. Ja tämä oli vain mun mielipide. Ja tämä kanava vaikenee tämän aiheen osalta...... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() feisbuukis on sen verra hyötyä et voi siel pikku laatikos jutella humalia päissää ja joskus jopa selvipäikii toveri offareitten kanssa. myös muunki maalaisten ku suomalaisten... ![]() ![]() emt.. joteki iha virkistävää vaik esmes Amerikan FS Jeeppi harrastajie kans jutella ja kauhee kätevää lisätä kuva heti rikospaikalta. jopa mie osaan sen ![]() mie oon ollu tuol VK:n puolel eli " venäläisten" feisbuukis jo hyvän tovin parempi ku feisbuuk monella tapaa ja mikään ei oo parempaa seuraa ku kännine ryssä langan toises päässä ![]() kevereitaki sitä kautta jo paljo enemmi ku feisbuukis. ei sillä ei miuta kiinnosta vittuakaan onko siellä kaveri listalla joku 17v sitte nähty kaveri. tai onko niitä 1 vai 30.. ![]() enempi jaksaa se kiinnostaa kui oikeitten kaverien kanssa menee oikeessa elämässä ![]() ja kyl mie ainaki aion ilahduttaa ihmisiä tääl out of this world jutuilla, epä määräsil reissu tarinoilla ja sillo tällä yrittää kusta jonku .. jalalle? ![]() ugh. pease (en varmast kyl ois kirjottant näi paljo mut juon samal kaliaa) ((nii ja ne ketkä jaksaa toitottaa tuota minä en someta perkele juttua varmaa sit painuu vi%&#"n täält oikeeltaki palstalta nuolemaan poikaystäviensä pe%ä aukkoja? )) ((( vai oliks tää somettamista? )))
|
||||
|
||||
![]()
En kuulu lärväkirjaan, enkä aio kyllä liittyäkkään. Offipalsta riittää mainiosti
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Molemmat käytössä,
tosin on täällä enemmän katsottavaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itse selailen offipalstaa kohtalaisen paljon aamulla, töissä, kun Tuun töistä , ja illalla...naamakirjaa selailen muutaman kerran päivässä, tosin siellä nyt ei oo niin paljoo kiinnostavia juttuja kun täällä.
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 06.02.2015 22:13 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Piti olla hiljaa.... mutta täytyy vielä avautua.....Lainaus:
Ollaan ehkä tasoissa viestien määrässä mutta aika on eri. Herra on lähtellut viestejä saman määrän noin 5:den vuoden aikana mitä minä 11:ta vuoden aikana. Ja vain tällä foorumilla...... Sun muista SOME:ilusta en tiedä "pas*an" vartaa eikä kiinnostakkaan.... ![]() ![]() ![]() Mun mielestä siinä on 6:den vuoden ero ja se on paljon jos kalenterlla, kellolla tai millä tahansa mitataan. ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 06.02.2015 22:47 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Humalaisen tarina tulossa, vastuu lukijalla
![]() Itse käytän facee, instagrammia niillä vitun hästäkeillä, koska se on alkanu muodostua aika vahvaks tulokkaaks nykyajan puskaradioks, koska ite en kierrä kisoja ajamassa offin/rallin puolella, niin oon tavallaan "Nimetön". Silti moni on tunnistanu mut kun on ollu puhetta esim. Corollan osista, sit oon näyttäny kuvaa rojekteista yms. Niin aika usein nousee esiin että joku näyttäny facesta kahvitunnilla kuvia kaverille yms. Silti foorumi on aina foorumi, ennemmin täältä etin " iltasadun" kun facepöökin ulinoiden seasta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olen ite facessa ja käytänkin sitä, mutta aika vähiin jää siellä offipalsta. Kyl foorumi on ainaki itelle pitää vahvasti oman paikkansa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep osiksi ja kasaan alle 4 min | Heering80 | Linkit | 4 | 14.12.2010 21:33 |
Egyptissä offaamaan? | panzer | Chit-Chat | 5 | 28.11.2007 17:12 |
Hummerilla offaamaan | JiiPee | Linkit | 4 | 21.10.2005 21:34 |
Indonesiaan offaamaan? | baxxter | Chit-Chat | 1 | 16.11.2004 14:43 |
Lambolla offaamaan[?] | larvala | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 01.08.2004 21:41 |