Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2015, 11:37
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Työnsin mönkkärillä naapurin pihan puhtaaksi lumesta. Luulisin et tulee hyvempi mieli ku tulee duunista kotio ja ei tartteekaan tarttua kolaan Ja toisen naapurin ajotien edestä nakkasin kans traktorin tekemän vallin veks.

Välillä vituttaa nuo lumityöt edeltä käsin, mut sit ku pääsee vauhtiin, niin ei meinaa malttaa lopettaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2015, 14:03
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Joo itekki oon varmaan 10 vuoden ajan naapurissa asuvilta vanhuksilta lumityöt rattorilla tehny.
kyllä täällä päin kaikki hinattavat on kiittäny ja joku rahaaki tarjonnu. Ei oo Paha mieli jääny kummallekkaan.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Päivän hyvä työ Ex_inkkari Chit-Chat 20 05.04.2013 00:06
Päivän piriste Jukkapoika Chit-Chat 0 09.09.2006 20:25
Päivän kyssäri SoSo Chit-Chat 8 19.01.2006 18:02
ElämänPeluri alottaa mun päivän? Laskos Rakas Päiväkirja 10 16.03.2005 12:04
Päivän Seksikysymys! Hannu Bees & Honey 0 20.02.2002 13:34


Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).