![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Työnsin mönkkärillä naapurin pihan puhtaaksi lumesta. Luulisin et tulee hyvempi mieli ku tulee duunista kotio ja ei tartteekaan tarttua kolaan Ja toisen naapurin ajotien edestä nakkasin kans traktorin tekemän vallin veks. Välillä vituttaa nuo lumityöt edeltä käsin, mut sit ku pääsee vauhtiin, niin ei meinaa malttaa lopettaa ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo itekki oon varmaan 10 vuoden ajan naapurissa asuvilta vanhuksilta lumityöt rattorilla tehny.
kyllä täällä päin kaikki hinattavat on kiittäny ja joku rahaaki tarjonnu. Ei oo Paha mieli jääny kummallekkaan.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päivän hyvä työ | Ex_inkkari | Chit-Chat | 20 | 05.04.2013 00:06 |
| Päivän piriste | Jukkapoika | Chit-Chat | 0 | 09.09.2006 20:25 |
| Päivän kyssäri | SoSo | Chit-Chat | 8 | 19.01.2006 18:02 |
| ElämänPeluri alottaa mun päivän? | Laskos | Rakas Päiväkirja | 10 | 16.03.2005 12:04 |
| Päivän Seksikysymys! | Hannu | Bees & Honey | 0 | 20.02.2002 13:34 |