![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tossa linkki meikäläisen dropboxissa olevaan nissan kansioon, sieltä D21 1997 kansiosta löytyy nippu PDF:iä joista el.pdf sisältää jotain sähkökaavioita, jospa niistä olisi apua. https://www.dropbox.com/sh/qrbjsjctt...h2FVEJQaa?dl=0 (Kestää hetken että saan ladattua noi kaikki tonne, joten heti ei välttämättä näy)
Viimeksi muokannut Mr_Peace : 02.02.2015 22:20 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ehkä tämä tästä, sähkö viat, aina yhtä vaikeita. Ennen kun hokaa mikä mättää..
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ääni virtalukon pohjalle.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, tässä useamman tunnin rassaanneena näpit jäässä, meinas usko loppua. Kaikki tuli kapiinin puolel omast mielest käytyy läpi...
Laitoin auton käyntii, puhallin pelasi ja valojen äänimerkki alkoi soida... poljin kaasua kunnolla, --> puhallin sammui kaikki virta hävisi mitä mittaristoon ja etuvaloihin ym tulee... Sittehä tää kinkkurasia alkoi jo haistakkin. Löytyi puhaltimen kaks 15a sulaketta palaneena. ( kaikki sulakkeet olin käynyt läpi 2x aikasemmin.) Noh, Akulta lähtee plus navasta liitin mötikkä, hetiliittimen jälkeen johto poikki. Tosin kuori oli ehjä, enpä olis heti huommannut ellen olis nykinyt niitä. Vaihdoin tähän uuden piuhan, niin puhallin alkoi toimia ja mittari valot toimi. Valot ei. Koska oli palanut pitkät sekä lyhyet ja parkit. kun nämä vaihto toimii taas kaikki. Voiko olla jännitteen säädin Jaskana? vai onkohan tuo johto vain joku heräte johto? senhän tietyst näkee jos viat tulee takas.. Eikös ton jännitteen näje akun navoista mittaa, ilman valoja ja valojen kanssa ja niin että nostaa kierroksia?
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kävin into pinkeenä ajamassa kinkkurasian jumii.. hyvin pelas kaikki sähköt... ainakin rasituksen alla
![]()
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itselle tullut vasaan tapaus jossa oli juurikin tyhjäkäynnillä n.13-14V mutta kierroksilla nousikin sitten jo yli 18V, tosin sen huomasi jo kärystäkin kun akku keitti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään King cab -87 4x4 | Hautala | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.11.2013 00:04 |
O: Nissan King Cab vm.87-92 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.07.2013 19:51 | |
Ostetaan LATURI: King Cab SD25 diesel 87, kiire | Goodshot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.01.2013 09:37 |
Myydään NISSAN KING CAB D21 -87 osia | perse arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.02.2009 05:24 |
Nissan King cab -87 renkaat | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.12.2005 13:10 |