![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Lainaus:
Lainaus:
Class III koukulla 5000lbs (ei 5500lbs) - 5.9 on aina max. 5000lbs (sähköflektin takia valmistaja on sitä mieltä että jäähdytysteho ei riitä isommalle vetomassalle), 4.0 koneella tietääkseni sama 5k lbs ja enempää ei saa. Täällä Euroopassa on ylipäätään näitten pikkuautojen vetomassat ihan toista luokkaa kuin jenkeissä, siellä ollaan paljon varovaisempia. Toisaalta siellä ei ole mikään pakko että trailerissa on jarrut, eli esim. 5.2 ZJ:llä saisi laillisesti vetää 6500lbs. kärryä ilman trailerijarruja ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tyyppikilpi kuulu tarkistaa vuosileiman yhteydessä, ja jos on viallinen niin katsatus loppuu siihen? Tässähän oli joku aika sitten jonkun automerkin (vai oliko useammankin?) kohdalla ongelmaa, kun tyyppikilpi on tarra ja sen hajotessa auton tietoja ei voida varmistaa. Uusi tarra taas oli varsin vaikea saatava..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tää juttu nyt taas karkas vähän muille urille, mutta mun pointti oli se, että vaikka kilpi olis kuinka ruosteessa, se voi silti olla luettavissa toiselta puolelta. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se juuri ole kyseinen tyyppikilpi? Toinen on sitten se "body code plate" missä näkyy värikoodi, moottorin- ja vaihteiston malli yms..., mutta ei massoja ollenkaan.
Mutta juu, jos on luettavissa niin hyvä. Jos ei ole, niin kuten Mattikin yllä totesi, katsastus loppuu siihen ja uuden hommaamiseen. Juuri tähän liittyikin oma kysymykseni, että voiko tyyppikilven meistää itse jos on olemassa sopiva tyhjä aihio?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos sitä ei ole valmistajalta enää saatavana niin voi, mutta tarttee em. lausunnon ja tietysti tiedot mitä siinä kuuluu lukea.
|