![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mä sain kyl 2615km tonne osoitteeseen: Strada Genghe di Atto, 63 – Borgo Maggiore (RSM) https://www.google.fi/maps/dir/Helsi...437!2d43.94396 Mut silti kuulostaa pitkältä matkalta poikaporukalla bussissa ![]() .....jospa tällä kertaa menis ja tulis lentämällä ja ottais jonkuu vuokra kotteron. Pitäiskö oikee eukko ja lapsiki raahaa mukaan??
|
|
|||
|
|||
![]()
[ota vaan niin mäkin meinasin.
QUOTE=Jare;1199515]Mä sain kyl 2615km tonne osoitteeseen: Strada Genghe di Atto, 63 – Borgo Maggiore (RSM) https://www.google.fi/maps/dir/Helsi...437!2d43.94396 Mut silti kuulostaa pitkältä matkalta poikaporukalla bussissa ![]() .....jospa tällä kertaa menis ja tulis lentämällä ja ottais jonkuu vuokra kotteron. Pitäiskö oikee eukko ja lapsiki raahaa mukaan??[/QUOTE] |
|
|||
|
|||
![]()
San Marinon kisajärjestäjiltä tuli päätös jotta tämän vuoden Eurotrialissa kaikkien luokkien autoissa pitää olla turvaverkot jotka kattavat ovi/ikkuna-aukon jotta mikään kehonosa ei pääse ohjaamon ulkopuolelle.
Käsihihnan käyttö lisäsuojana on sallittu mutta ei pakollinen. "Side protection nets must be present on any car. Nets must cover all the door/window area so the arm/hand/head cannot come outside the car. The use of arm straps is free of choice for additional protection. If arm straps are used they must open togheter with the harness.". |
|
|||
|
|||
![]()
Viimeinen ilmoittautumispäivä tämän vuoden Eurotrialiin on näköjään jo 5.6. -15
![]() Ja ilmoittautumiset ja osallistumismaksut perinteiseen tapaan keskitetysti minun kauttani,kiitos ![]() |
|
|||
|
|||
![]() maisemia san marino kisa-alueelta
Mun facebook sivulla on maisema/rata maisemia vuodelta papuja herne.
|
|||
|
|||
![]()
Alustava ohjelma ja aikataulu kisaviikolle:
MONDAY 13 APRIL Opening Registration FRIDAY 19 JUNE Closing Registration MONDAY 20 JULY Opening camping and hospitality facility WEDNESDAY 22 JULY 18.30 Team Leader Briefing Racedesk facilities THURSDAY 23 JULY 09.00 – 13.00 Technical Inspection Technical Area 14.00 – 17.00 Technical Inspection Technical Area 18.30 Team Leader Briefing Racedesk facilities FRIDAY 24 JULY 09.00 – 13.00 Technical Inspection Technical Area 14.00 – 18.00 Technical Inspection Technical Area 14.00 – 17.00 Shakedown Race Area 18.30 Drivers Parade – Official Opening Not defined 19.30 Team Leader Briefing Racedesk facilities SATURDAY 25 JULY 08.00 – 17.00 1st Race Day Race Area 19.00 Team Leader Briefing Racedesk facilities 20.00 Drivers dinner / Official Party Not defined SUNDAY 26 JULY 08.00 – 17.00 2nd Race Day Race Area 20.00 Price Giving Ceremony Tuossa alussa on mainittu viimeinen ilmottautumispäivä 19.6. eli mieluiten viim. viikko ennen sitä paperit (ja rahat tietty) minulle jotta jää säätöaikaa ![]() Ilm.kaavakkeet löytyy www.eurotrial.sm -sivuilta (kunhan muistuttelen ![]() Ja hopi hopi,kohta se kesä on jo ovel(l)a. Ja niin juu,yhteydenotot suoraan henk.koht.s-postiin mika.finer@gmail.com koska olen niin helvatun huono niitä tältä palstalta tavaamaan ![]() Kiitos,takk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ketä on lähdössä San Marinoon ja millä laiteilla
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
Myyty Marino 18 HT-vene projekti | jkholma | O/M/V Muut | 0 | 21.08.2012 02:35 |
Myydään Vene Marino Mustang | Mappe | O/M/V Muut | 0 | 10.05.2010 21:33 |
San Marino 2007 | Kikke | Tapahtumat | 36 | 29.05.2007 08:19 |