Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2015, 17:33
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Oli aamuyöstä tienposkeen hyytynyt volvo v50, otin ja hinasin hiukan turvallisempaan paikkaa eli seuraavalla bussipysäkille ja kuljetin volvolla liikkuneen perheen huoltoaseman lämpöön keksimään jatkokyytiä... kovin vuolaasti kiittelivät ja olivat sitä mieltä että enemmän olisi mun pitäny vastaanottaa vaivanpalkkaa..? 25e hyö antovatten ku ei isännän taskussa sillä hetkellä enempää ollut... ihmettelen vain että mistä tuon vaivanpalkan maksoivat? Naru väliin ja hinausta 300-400metriä, kyyditys 50km suuntaan johon olin muutenkin menossa jnejne.. sattu vielä olemaan puhelias kaveri tämä perheen pää ja tarinoitii siinä matka hyvässä hengessä..

__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2015, 21:10
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Eipä sheriffit mitään lakitekstiä lukeneet kun joskus nuorena poikana VW-pandataksia K3500 crew cab duallyllä Letukalla vedin helpommalle reitille, matkaa reilu 50m. Pitkä koopeen myymä liina väliin ja vetoja. Sato lunta paljon &kova tuuli,joten sitä lunta oli pakkaantunut paikoitellen melko reilusti. Trane oli jäänyt mahastaan kiinni ja satuin vahingossa paikalle kun olin kotiin menossa. Tuli varsin kivuttomasti ja kaikki oli tyytyväisiä. 'Eikä siitä tehty sen isompaa numeroa.

Ihan mukavaahan se oli, itse olin siihen aikaan suht tiuhaan miekkamiesten "asiakkaana" joten tää oli vähän niinku sellanen hyvä veli-palvelus . Itseasiassa samainen partio vei meikäläistä valtion hotelliin (ei juoppoputka) paria viikkkoa aikaisemmin, toinen konsta muistikin kyseisen episodin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2015, 21:33
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Ite kiskoin jonkun virolais porukan ojasta viimetalvena, pikkusen jäi paskan maku suuhun kun ei kiitosta edes voitu sanoa. Ens kerralla saa pötkötellä ojan pohjalla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2015, 21:41
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Ja jos kuski tuoksahtaa väärälle niin liina kiinni raidetankoon tms.. ja oho hupsis, tuli tehtyä päivän hyvätyö kaikille muille tielläliikkujille
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.02.2015, 15:45
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

nätin tytön ohjastaman toyotan toissa iltana nyppäsin kun oli urasella tiellä pompannu ja vastaan tulevan kaistan yli päätyny penkalle.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.02.2015, 16:24
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vellihousu Näytä viesti
Ite kiskoin jonkun virolais porukan ojasta viimetalvena, pikkusen jäi paskan maku suuhun kun ei kiitosta edes voitu sanoa. Ens kerralla saa pötkötellä ojan pohjalla.
Toissa talvena nyppäsin ihan Suomalaisten auton, ei tosiaan kiitosta ees sanottu, jäi kans senverran paskan maku suuhun, et tuumasin jotta ens kerralla sanon et se on 50€ nyppäsy ja kirjallisena, et jos autosta irtoo jotain joka rikkoo mun tai nypättävän auton, niin nypättävä maksaa viulut.

Sen jälkeen kerran nyppäsin nuorten kollien (oisko ollut iskän) bemarin irti kun olivat keväällä ajaneet vähän liian reunassa routineella pehmeällä hiekkatiellä. Nää juniorit sentään osasivat kiitellä!!!
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.02.2015, 17:16
t0ny:n Avatar
t0ny t0ny ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 20.10.13
Sijainti: Iitti
Viestit: 634
Perusasetus

Tuli vinssattua citymaasturi ojasta, kehtas viel keljuilla et nouseeko noin kevyel autol.
Laitoin tassut etupyörien alle ja vetäsin sen pois... Ei vaivautunut kiittelemää, vaan jatko sit matkaa...
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.02.2015, 17:29
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t0ny Näytä viesti
Tuli vinssattua citymaasturi ojasta, kehtas viel keljuilla et nouseeko noin kevyel autol.
Laitoin tassut etupyörien alle ja vetäsin sen pois... Ei vaivautunut kiittelemää, vaan jatko sit matkaa...
Ei tainnu olla tuttuja? Siin sen näkee kuinka kiitollisia ihmiset nykyään on... Oisit vaan todennu, et ei se kyl varmaan nouse ja jatkanu Datsunilla matkaa
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.02.2015, 17:36
t0ny:n Avatar
t0ny t0ny ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 20.10.13
Sijainti: Iitti
Viestit: 634
Perusasetus

No niin teen kyllä ens kerral...
Samas paikas mihkä hartsa ajo viime kevään
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.02.2015, 14:41
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vellihousu Näytä viesti
Ite kiskoin jonkun virolais porukan ojasta viimetalvena, pikkusen jäi paskan maku suuhun kun ei kiitosta edes voitu sanoa. Ens kerralla saa pötkötellä ojan pohjalla.
Virolaiset tuli aikoinaan meikäläiseltä pyytämään apua, kun näkivät mun tankkaavan suzukia kylmäasemalla. Ne oli kahdella autolla olleet liikenteessä(tai toinen oli koittanut tulla jeesaamaan), ja toinen mersuista oli jääny yhdelle uimarannalle menevän mäen alapäähän jumiin. Kävin sitten vetämässä vehkeen takas mäen päälle, ja pojat kiitteli kyllä kovasti, ja tais parikymppiä antaa rahaakin vaivan palkaks.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Toissa talvena nyppäsin ihan Suomalaisten auton, ei tosiaan kiitosta ees sanottu, jäi kans senverran paskan maku suuhun, et tuumasin jotta ens kerralla sanon et se on 50€ nyppäsy ja kirjallisena, et jos autosta irtoo jotain joka rikkoo mun tai nypättävän auton, niin nypättävä maksaa viulut.
Onneksi suurinosa osaa olla kiitollisia kuitenkin. Eräs pappa oli kerran yhden hiukan syrjäisemmän tien reunassa penkassa jumissa, ja satuin siihen paikalle, mutta ei ollu sopivaa hinausliinaa just silloin matkassa, niin pirautin lähistöllä asuvalle velipojalle, niin se tuli sitten nyppäämään astran takas tielle. Ukko heitti vielä 20€ molemmille.

Oli kuulemma joku nelivetobemaristi käynyt siinä jo yrittämässä hinaamista ennen kuin satuin paikalle, ja oli kuski kehunut että nyt on lukot ja systeemit, että kyllä varmana irtoaa. No, jäljistä päätellen tais olla yks pyörä kiillottanut jäisen kohdan tiehen, ja astra ei ollut liikahtanutkaan.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.02.2015, 14:50
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Naapurin tien aurailen, kun se meidän pihan läpi kulkee muutenkin, ja liittymä on yhteinen. Koskaan ei ole rahasta puhuttu, mutta toisaalta valoihan se mulle sitten pirun hyvän tallin lattian. Tämän vuoden ensimmäisillä lumilla naapuri kävi lykkäämässä konupullon kapiiniin. En siis asu kaupungissa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.02.2015, 15:39
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Oli kuulemma joku nelivetobemaristi käynyt siinä jo yrittämässä hinaamista ennen kuin satuin paikalle, ja oli kuski kehunut että nyt on lukot ja systeemit, että kyllä varmana irtoaa. No, jäljistä päätellen tais olla yks pyörä kiillottanut jäisen kohdan tiehen, ja astra ei ollut liikahtanutkaan.
Missä HONDAMIES on silloin kun sitä tarvitaan
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.02.2015, 10:03
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Eilen aamulla kylätiellä lumessa pötkötti pahvilaatikko, näihin ei yleensä tule kauheasti reagoitua jos ovat sivummassa mutta nyt näytti ihan avaamattomalta. Kävin kattomas ja ihan ehta loota jossa tavaraa sisällä, jonkinmoinen rakennussarja siellä kolisi. Kyytiin, ja illemmalla sitten avasin lootan jos sieltä löytyisi vihjetta keltä pudonnut kyydistä.
Laatikosta löytyi ehta allaskaapin rakennussarja, omistajakin löytyi illemmalla kun frouva laittoi omalle FB-sivulleen "kylän akoille" viestiä. (Toki niin että omistajan piti tietää mistä tarkalleen on kyse)

Tosta lähistöltä oli isäntä aamulla lähtenyt kukonlaululta pakulla sivuovi auki... risteyksessä lastista osa oli sit karannut. Olivatkin jo vähän funtsineet että mihinköhän se kaappi oli pudonnut.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Päivän hyvä työ Ex_inkkari Chit-Chat 20 05.04.2013 00:06
Päivän piriste Jukkapoika Chit-Chat 0 09.09.2006 20:25
Päivän kyssäri SoSo Chit-Chat 8 19.01.2006 18:02
ElämänPeluri alottaa mun päivän? Laskos Rakas Päiväkirja 10 16.03.2005 12:04
Päivän Seksikysymys! Hannu Bees & Honey 0 20.02.2002 13:34


Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).