![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
oiskohan kl-varaosista saanu niitä pikku putkiakin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja voin ilahduttaa itseäni toteamalla että tämä sama remontti pitäs hoitaa tohon toiseenki meseen tässä jossain kohtaa. Apua..ihana ilahduttaa itteään jo etukäteen! Merteililtä saa niitä iskarilta pallolle putkia mutta aika suolasen hintasia joten varmaan ne putket korvaisin itekki letkulla.Toistaseks niissä ei ole vikaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Faija oli saanut päähänsä että tänne meille tarvitaan lumilinko, no kyllä semmoinen kelpaa tietysti.
Selailin sitten netistä vähän etukäteen hintoja ja saatavuutta... JUMALEISSON! Samalla koneella hintaero R-kaupan ja K-kaupan välillä 500e!! Kuulostaa aika paljolta kun koneiden hinnat ovat 550e vs. 1050e.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
P,s itse poistomyynnistä 199.- ostanut toimivan uuden 12kk takuulla syksyllä oli puoleen hintaan ja yhdet lumet jo pöllytetty. |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään, se että... mulla on puskulevy/ lumiaura tuolla tallin nurkalla..
Tein sen 2012 Blazeriin... no syksyllä sen piti tulla LJ70: see... no nyt joulun alla meinasin että mä laitan sen tohon king cappii... Tosin totesin että pitää vähän muokata että teen sen ens kesänä.. No perkele.. eka talvi kun sitä alkas tarvii täällä päin, niin minä kolaan isoa pihaa lumikolalla
|
|||
|
|||
|
Kuulostaako rakennusteollisuuden trollausstrategia jotenkin tutulta?
"– Suomen asuntokannan ikä on samaa luokkaa kuin Slovakiassa, Pajakkala sanoo." Ostaisivat edes uusia levyjä itse mitä pyörittää, mutta että autokauppiaiden käytetyllä vinyylillä mennään. Itse olen pitänyt periaatteenani etten osta asuntoa talosta, tai taloa, joka on rakennettu vuoden 1960 jälkeen! (nimim kiinteistömoguli )http://www.tekniikkatalous.fi/talous...iassa/a1046123
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. Viimeksi muokannut A-P : 02.02.2015 08:32 |
|
|
||||
|
||||
|
No just nyt tää solkenaan vuotava nokka ja flunssan alku...ja sit toi gerbeleen lumisade mikä ei meinannu loppua millään...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |