![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Närästykset, vatsakivut, kaikki ne on helvetistä. Voimia vaan jaksamiseen. Minulla ainakin toimi ranixal hyvin, tuli aikoinaan kokeiltua somacia, omeprazol, samarin, litalgin ja sun muut kipulääkkeet ja lopussa yritettiin kans tyrkyttää masennuslääkkeitä mutta en tarttunut siihen korttiin vaan jätin lääkkeet pöydälle. Kaksi vuotta kävin arvauskeskuksessa ennenkuin ne keksi mikä on vikana. Veikattiin sappikiviä, mahahaavaa, chronin tautia, refluksia sun muuta. Meinas järki lähteä siinä välissä. Ja lopulta kaikki helpotti kun leikattiin umpisuoli pois, lääkäri vaan ihmetteli miten olen niin pitkään kestänyt kipuja. Mutta se on tosiaan helvetistä seuraavana nuo mahakivut, sitä ei tosiaan toivo kenellekään...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei Hyvä.
Tuossa sun kertomukses on hyvin tuttu. Saa nähän mitä tulevaisuus tuo tullessa, olot on sen mukaisia että välillä on näitä hyviä päiviä ja välillä huonoja. Toissa päivänä makasinkin lattialla mahallaan puolet päivästä kun tuntui olevan niin kaikkein helpoin olla. Ja sit saattaa olla päiviä jolloin rassailenkin autoa pihalla ilman mitään suurempaa ongelmaa.. |
|
|||
|
|||
![]()
Oikeastaan toivon että sinulla olis vaan umpisuoli paskana, on nimittäin paras vaihtoehto. 6h siitä kun sain rolloon ajan, niin sen jälkeen on kaikki mennyt parempaan suuntaan. Onneksi täällä just vaihtui lääkäri joka osasi katsoa kokonaiskuvaa eikä vaan tuijottanut tulehdusarvoja. Ja 15kg tippui paino parissa kuukaudessa ku ei uskaltanut edes syödä mitään.
Mulla kans saattoi olla välillä jopa hyviä kuukausia ettei ollut mitään, kunnes kaikki oli huonosti. Saattoi vaan maata lattialla ja toivoa kuolemaa. Mihinkään ei uskaltanut lähteä ellei ole erilaisia nappeja taskussa. Ja se tärkein... Älä missään nimessä yritä etsiä netistä mikä vaivaa, silloin sitä vasta alkaa olemaan sairas ja miettimään mikä on vikana! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sen oon nyt huomannu että kaurapuuro, vaalealeipä, vihreä tee... kananmuna... Ne pelaa mulla sillee hyvin että ei tule ainakaa paluupostilla ulos... Alkaa olee lähinnä sen verran ärsyyntynyt että ei kaikki pysy edes sisällä.. |
|
||||
|
||||
![]()
Maanantainen saan vissiikin tuloksia, tosta mahalaukun tähystyksestä...
Ja olikin tullut kutsu enskuunpuoleen väliin koko vartalo magneettikuvauksiin... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Itellä meinas ärtyä kans tuo vatta.3kuukautta joka päivä kipeenä vaan et sai olla kaksinkerroin välillä.sit meni ohi somac ja litalgeenilla. Tsempit sinnepäin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ite söin 5 vuotta zolttia reseptin mukaan ja välillä piti ottaa 3kapselia päivässä ett pysty elämää nyt keskiviikkona tehtii tähystysleikkaus ja nyt tällähetkellä ei minkäänlaista närästystä tai refluksia... Mut aika näyttää miten kävi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrut puoltaa, mikä auttaa, tulikin jo kuntoon ja muuttui huviksi | Porvoon Hilma | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.11.2012 20:53 |
osaako joku auttaa..? Suzuki Carryn rengasasiaa | ttpttp | Chit-Chat | 6 | 06.06.2012 07:18 |
Haluuko joku auttaa? | Nerd-O | Chit-Chat | 20 | 15.11.2010 06:18 |
Leftapatia auttaa kaikissa vaivoissa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:45 |