![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
Suzukia tuli käytettyä metsän siimeksessä ja hyvin tuntui etulukko pelaavan.
remonttiakaan ei tarvinnu tehdä reissun jälkeen ja levyjarrytkin tuntui pelaavan niinkuin pitää. ainoa tietenkin mitä reissun jälkeen piti tehdä niin yhden vanteen ja kumin välistä piti poistaa vähän puuta kun alkoi vuotamaan. Oisko se seuraavaksi ostoslistalla 8 " vanteet ja bedlockit.....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
| Luokat |
| kierrejousi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tyylikästä rakentelua | Byrocrat | Linkit | 13 | 24.08.2012 20:27 |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Rakentelua helpotetaan? | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2005 22:32 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |