![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kiitokset Teme74 rengaskaupoista ja antoisasta keskustelutuokiosta kaffen äärellä! (Tars muute helistellä sulle ja kysellä hiuka konsultaatiota yhtee prokkikseen jahka ny saa osat ja kamppeet tontille/pajalle) samoin JV73 ahdin kaupoista sekä jäsen NORT jonka kanssa on kans kaiken näköstä höpötelty niin maastoajosta kuin maanrakentamisesta! ja hyviä neuvoja ja vinkkejä oon poiminu noista rakennusprokkiksista nii paljo etten edes viitti alkaa kaikkia nimimerkkejä listaamaan! ja ylläpidolle iso peukku, loistavaa foorumia pidätte pystyssä!!
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Artsi777,laalaa.
Ei kai suzuki mies muita kontakteja tarviikkaan .Ai niin ja sit vielä turakoitsija ja makeO. .
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lerssisen ja HJ-Arin kanssa kävi rengaskaupat helposti.
Viimeksi muokannut Bazeeba : 25.01.2015 21:34 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
hyvin on toiminu kaupan käynti kaikkien kanssa kenen kanssa on kauppoja tehty.se mitä on sovittu niin on pitänyt
kiitos vaan kaikille
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kyllä, kaupankäynti palstalaisten kanssa on sujunut ilman ongelmia, mitä nyt itse olen sotkenut muutaman kerran. Kiitokset vaan kaikille.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jarelle erityiskiitos sen hulluudesta. Kun sen projekteja tässä seurannu niin totesin että voin ostaa itelle uuden projektin, vaikka kaikki muutkin projektit on häijysti kesken.
![]() Vaimonkaan kanssa ei tarvii enää niin paljo puhua ku se ei tajuu... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Yli kymmenenvuotta täällä pyöriny ja jonkinverran kauppaakin tehnyt AINA ONNISTUNEESTI, KIITOS SIITÄ TEILLE.
Vuodenvaihteessa osu ensimmäinen "pettymys" kohdalle kun tulokas: samppa_ lähetti mielestäni LN110 osia vaikka LN65 kepin ympärys muovit ostin. Rahallisesti ei puhuta kun 25€ mutta noin pienen summan luulisi myös myyjän talouden kestävän niin voisi asian selvittää ja sopia. Mutta mykkäkoulu alkoin kun ilmotin osat vääriksi, palstalla käy kyllä sillontällön. Piirit on vaan niin pienet että heti alussa kun rupee kaupat hoitamaan noin niin voi olla onkelmia myöhemmin jos aikoo kauankin harrastaa täällä. http://forums.offipalsta.com/member.php?u=23416
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |